خبرگزاری کار ایران

به اتهام دست داشتن در پرونده فساد؛

تعدادی از مسئولان بلندپایه رژیم صهیونیستی بازداشت شدند

کد خبر : ۱۷۱۶۹۶

پلیس رژیم صهیونیستی ۱۵ نفر از مسئولان ارشد بندر اسدود را که روابط مشکوکی با بازرگانان صهیونیستی داشتند و در مقابل تسهیل در تردد کالاهای آن‌ها و استفاده از بخش‌های مختلف این بندر، امتیازات و اموالی را از آن‌ها دریافت کرده بودند، بازداشت کرد.

پلیس رژیم صهیونیستی شب گذشته تعدادی از مسئولان بلندپایه این رژیم را به اتهام دست داشتن در بزرگ‌ترین پرونده فساد در بندر «اسدود» بازداشت کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، پایگاه خبری «واللا» اعلام کرد که پلیس رژیم صهیونیستی ۱۵ نفر از مسئولان ارشد بندر اسدود را که روابط مشکوکی با بازرگانان صهیونیستی داشتند و در مقابل تسهیل در تردد کالاهای آن‌ها و استفاده از بخش‌های مختلف این بندر، امتیازات و اموالی را از آن‌ها دریافت کرده بودند، بازداشت کرد.

پلیس این رژیم همچنین تعدادی از مسئولان یک شرکت خصوصی را که در این بندر فعالیت داشته و احتمال تخلف آن در زمینه اخذ مبالغ مالی از مشتریان در قبال استفاده آن‌ها از سکوهای بندر وجود دارد، بازداشت کرد.

پایگاه عبری زبان واللا همچنین گزارش داد که این پرونده کاملا پیچیده است و تحقیقات تا مدت‌ها بعد ادامه خواهد یافت.

این پایگاه همچنین تاکید کرد که نتایج تحقیقات محرمانه‌ای که به مدت یک سال صورت گرفته است، شبهاتی را درباره روابط مشکوک مسئولان یک شرکت خصوصی متعلق به نزدیکان مسئولان دولتی مطرح کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز