خبرگزاری کار ایران

یاوه‌سرایی وزیر دارایی رژیم صهیونیستی:

حمله اسرائیل به ایران باید «خشن و شدید» باشد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۰۴۳۵

وزیر دارایی رژیم صهیونیستی طی یاوه‌سرایی‌هایی غیرانسانی، گفت که پاسخ اسرائیل به حمله ایران باید خشن و شدید باشد تا ایران را از حملات آتی بازدارد.

به گزارش ایلنا به نقل از سی‌ان‌ان، «بزالل اسموتریچ» وزیر دارایی رژیم صهیونیستی طی یاوه‌سرایی‌هایی غیرانسانی، گفت که پاسخ اسرائیل به حمله ایران باید «تلفات نامتناسب» را به همراه داشته باشد تا ایران را از حملات آتی بازدارد.

اسموتریچ گفت که پاسخ اسرائیل به حمله موشکی و پهپادی ایران باید تهران را «از لحظه‌ای که حتی به شلیک فکر می‌کرد پشیمان کند» و «خشن و شدید» باشد. 

وی به رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گفت که ماهیت پاسخ اسرائیل «موضع ما در خاورمیانه را شکل خواهد داد».

این مقام صهیونیست در ادامه هذیان‌گویی‌های خود گفت که این پاسخ باید تهران را تکان دهد تا همه آنجا متوجه شوند که نباید با ما درگیر شوند و این همان زبانی است که در خاورمیانه صحبت می شود.

این وزیر که رئیس حزب راست افراطی صهیونیسم مذهبی است، همچنین گفت که اسرائیل باید روابط راهبردی خود را با ایالات متحده و دیگر شرکای خود حفظ کند، اما باید از قرار گرفتن خود در «آغوش خرس» جلوگیری کند که باعث محدود شدن و ناتوان ماندن ما می‌شود. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز