خبرگزاری کار ایران

سیدحسن نصرالله:

حمله رژیم اسرائیل به مستشاران ایرانی به علت شکست در جنگ سوریه بوده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۸۶۶

دبیر کل حزب الله لبنان در مراسم یادبود شهدای کنسولگری گفت که هدف قرار دادن مستشاران ایرانی در کنسولگری ایران در دمشق بزرگ‌ترین تجاوزگری رژیم اسرائیل در نوع خود در سوریه بوده است.

به گزارش ایلنا به نقل از العالم، «سیدحسن نصرالله» دبیر کل حزب الله لبنان در مراسم یادبود سردار شهید «محمد رضا زاهدی» و یارانش، گفت که هدف قرار دادن مستشاران ایرانی در کنسولگری ایران در دمشق بزرگ‌ترین تجاوزگری رژیم اسرائیل در نوع خود در سوریه بوده است.

دبیر کل حزب الله لبنان در مراسم بزرگداشت و یادبود سردار شهید محمد رضا زاهدی و یارانش که در حمله تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق به شهادت رسیدند، خاطرنشان کرد،‌ حضور سپاه پاسداران در سوریه و لبنان به سال ۱۹۸۲ و زمان تجاوز اسراییل به لبنان باز می گردد.

وی گفت که حضور نیروهای سپاه پاسداران در سوریه و لبنان با وجود جنگ تحمیلی علیه ایران در آن دوران صورت گرفت.

نصرالله خاطرنشان کرد،‌ هدف قرار دادن مستشاران ایرانی در کنسولگری ایران در دمشق بزرگ‌ترین و مهم‌ترین تجاوزگری رژیم اسرائیل در نوع خود در سوریه از چند سال پیش به شمار می‌رود.

وی افزود که حمله رژیم اسرائیل به مستشاران ایرانی به علت شکست در جنگ علیه سوریه بود که رژیم اسراییل در آن دست داشت.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت که حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به مستشاران ایرانی در سوریه به دنبال نبرد مشروع با دشمن صهیونیستی صورت گرفته است.

تعرض اسرائیل به مستشاران ایرانی دو هدف را دنبال می‌کند که یکی از آنها هدف قرار دادن خاک ایران یعنی تعرض به این کشور است و هدف جدید دیگر سطح ترور است زیرا سردار زاهدی رئیس مستشاران نظامی ایران در لبنان و سوریه بود.

وی خاطرنشان کرد، آمریکایی ها و اسرائیلی‌ها اقرار کرده‌اند که ایران به تجاوز اسرائیل به کنسولگری خود در دمشق پاسخ خواهد داد.
سید حسن نصرالله تصریح کرد، طبیعی است که ایران به حمله رژیم اسرائیل به کنسولگری خود در دمشق پاسخ دهد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز