خبرگزاری کار ایران

حماس:

حمله شبانه به رفح، ادامه نسل‌کشی علیه مردم فلسطین است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۷۵۷۲

جنبش حماس حمله رژیم صهیوینستی به شهر رفح را ادامه جنگ نسل‌کشی علیه مردم فلسطین توصیف کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیاالیوم، جنبش حماس امروز -دوشنبه- در بیانیه‌ای اعلام کرد که حمله شبانه ارتش رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب نوار غزه جنایتی پیچیده و ادامه جنگ نسل‌کشی است.

این جنبش افزود: «حمله امشب ارتش نازی اسرائیل به شهر رفح و کشتار هولناک غیرنظامیان بی دفاع و کودکان، زنان و سالمندان آواره که تا این لحظه بیش از صد شهید بر جای گذاشته است، ادامه جنگ نسل کشی و تلاش‌ها برای آوارگی اجباری مردم فلسطین و جنایتی پیچیده برای گسترش دامنه کشتارها علیه آنان در شرایط فاجعه‌بار است». 

در ادامه این بیانیه آمده است: «دولت تروریستی نتانیاهو و ارتش نازی او تصمیمات دیوان بین‌المللی دادگستری را که دو هفته پیش صادر شد و بر لزوم اتخاذ اقدامات فوری برای توقف هر گونه نسل کشی تاکید کرد، نادیده می‌گیرند. دولت آمریکا و شخص جو بایدن مسئول این نسل کشی هستند و با پول، سلاح و پوشش سیاسی به نتانیاهو برای ادامه جنگ نسل کشی چراغ سیبز نشان دادند». 

جنبش حماس در پایان بیانیه خود از اتحادیه کشورهای عربی، سازمان همکاری اسلامی و شورای امنیت سازمان ملل خواست برای توقف تجاوزهای رژیم صهیونیستی و جنایت‌های مستمر نسل کشی علیه غیرنظامیان بی دفاع در نوار غزه، اقدامی فوری و جدی انجام دهند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز