خبرگزاری کار ایران

هلال احمر فلسطین خبر داد:

شهادت ۳ بیمار در پی ممانعت نیروهای اسرائیلی از ورود اکسیژن به بیمارستان «الامل»

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۷۳۰۸

هلال احمر فلسطین از شهادت ۳ بیمار فلسطینی در پی ممانعت نیروهای اسرائیلی از ورود اکسیژن به بیمارتان «امل» در خان یونس خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیاالیوم، جمعیت هلال احمر فلسطین امروز –یکشنبه- با انتشار بیانیه‌ای در حساب کاربری ایکس ادعاهای ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر آوردن سیلندرهای اکسیژن و تجهیزات پزشکی به بیمارستان الامل در خان یونس را تکذیب کرد. 

در این بیانیه آمده است: «نیروهای اشغالگر ادعا می‌کنند که سیلندرهای اکسیژن را به بیمارستان الامل آورده‌اند، اما حقیقت این است که آنها طی بیش از یک هفته مانع از ورود اکسیژن به بیمارستان شده‌اند که  به رغم  تلاش برای هماهنگی مستمر با سازمان های بین المللی منجر به شهادت ۳ بیمار شد». 

هلال احمر فلطین همچنین اعلام کرد: «دو روز پیش پس از فشار زیاد برای آوردن اکسیژن به بیمارستان مجوز گرفتیم و پس از اینکه آمبولانس هلال احمر ۲۵ سیلندر اکسیژن را از بیمارستان ناصر  منتقل کرد، اشغالگران با این ادعا که سیلندرهای اکسیژن را روز بعد تحویل خواهند داد، درخواست کردند که آنها را در نزدیکترین نقطه به بیمارستان قرار دهند اما صهیونیست‌ها فقط ۲۱ سیلندر اکسیژن در مقابل ساختمان بیمارستان قرار دادند».

 


 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز