خبرگزاری کار ایران

وزارت خارجه سوریه:

تصمیم دادگاه لاهه آغاز راهی برای پایان دادن به فرار اسرائیل از مجازات است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۵۴۱

وزارت خارجه سوریه تصمیم دادگاه لاهه را آغاز راهی برای اجرای قوانین بین‌المللی و پایان دادن به معافیت اسرائیل از مجازات توصیف کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از سانا، سوریه از تصمیم دیوان بین‌المللی دادگستری (لاهه) برای اعمال تدابیر موقت فوری جهت حمایت از مردم فلسطین استقبال و این تصمیم را آغاز راهی برای اجرای قوانین بین‌المللی و پایان دادن به معافیت اسرائیل از مجازات توصیف کرد. 

در بیانیه وزارت خارجه سوریه آمده است: «دمشق از درخواست قطعنامه برای اجرای برخی اقدامات موقت فوری جهت حمایت از مردم فلسطین که مهمترین آنها توقف فوری کشتار فلسطینی‌ها، آزار و یا تحت فشار قرار دادن آنها در شرایط نامساعد معیشتی و همچنین تامین نیازهای فوری انسانی در نوار غزه است، حمایت می‌کند». 

در این بیانیه تاکید شده است:‌ «سوریه این تصمیم را آغاز راهی برای اجرای قوانین بین‌المللی و پایان دادن به معافیت اسرائیل از مجازاتی می‌داند که طی دهه‌ها از آن برای ارتکاب فجیع‌ترین جنایت‌ها علیه مردم فلسطین استفاده کرده است». 

در این بیانیه بر لزوم ادامه تلاش‌های عربی و بین‌المللی در سازمان ملل به ویژه شورای امنیت برای اعمال قدرت الزام‌آور در زمینه اجرای تصمیم دادگاه لاهه تاکید شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز