خبرگزاری کار ایران

حمله حزب الله لبنان به ۱۰ موضع مرزی ارتش رژیم صهیونیستی

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۹۱۸

حزب الله لبنان از هدف قرار دادن ۱۰ مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در مرزهای جنوبی لبنان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که ۱۰ موضع ارتش رژیم صهیونیستی را در مرزه هدف قرار داده است. 

در بیانیه حزب الله آمده است: «مبارزان مقاومت اسلامی روز گذشته –سه شنبه- در بخش شرقی جنوب لبنان، مجاهدین با حمله هوایی مقر فرماندهی تازه‌ تاسیس ۹۱ ارتش اسرائیل در ایلیت واقع در شمال شرق صفد را با پهپاد هدف قرار  دادند. آنها همچنین سایت السماقه در  مزارع اشغالی شبعا را با موشک هدف قرار دادند که موشک‌ها به دقت به اهداف مورد نظر اصابت کردند». 

این بیانیه می‌افزاید: «مواضع نظامیان ارتش رژیم صهیونیستیدر مجاورت سایت المرج و تجهیزات جاسوسی مدرن که ارتش اسرائیل روی جرثقیل‌ها در نزدیکی پادگان رمیم نصب کرده بود، به دقت مورد هدف قرار گرفت». 

حزب الله همچنین اعلام کرد: «گروهی از سربازان ارتش اسرائیل در مجاورت سایت المرج با سلاح‌های مناسب هدف قرار گرفتند و اعضای آن کشته و زخمی شدند».

در این بیانیه آمده است: «حزب‌الله در بخش غربی جنوب لبنان، سایت برکه ریشا را با تسلیحات مناسب هدف قرار داد و در آنجا به حملات مستقیم دست یافت. آنها همچنین تجمع سربازان ارتش اسرائیل در پادگان زرعیت را با سلاح‌های مناسب بمباران کردند که چندین کشته و زخمی بر جای گذاشت. سایت جل العلام و پادگان میتات نیز با سلاح موشکی هدف قرار گرفتند». 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز