خبرگزاری کار ایران

حزب الله لبنان:

۱۱ موضع ارتش اسرائیل را بمباران کردیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۲۴۵

حزب الله لبنان از بمباران ۱۱ موضع ارتش اسرائیل در جنوب لبنان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، حزب الله لبنان در بیانیه‌ای خلاصه‌ای از عملیات نظامی خود در روز گذشته –شنبه- را اعلام کرد که طی آن ۱۱ پایگاه ارتش اسرائیل و تجمع سربازان آن در بخش‌های شرقی و غربی جنوب لبنان هدف قرار گرفتند. 

در این بیانیه آمده است: «‌۴ پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی روز گذشته در بخش شرقی جنوب لبنان هدف قرار گرفت و تجمع نظامیان ارتش اسرائیل را در مجاورت سایت المطله بمباران شد. سایت السماقه در مزارع اشغالی شبعا نیز هدف قرار گرفت». 

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: «تجمع سربازان ارتش اسرائیل در مجاورت سایت السماقه هدف حملات موشکی قرار گرفت، سایت البغدادی نیز از بمباران موشکی در امان نماند و یک تجمع پیاده نظام در مجاورت سایت العاصی با سلاح های مناسب بمباران شد و به اهداف مد نظر به دقت مورد اصابت قرار گرفتند.

حزب الله لبنان همچنین تاکید کرد که ۶ موضع ارتش اسرائیل را در بخش غربی جنوب کشور بمباران کرده و سایت رامیا را با سلاح های مناسب هدف قرار داده که منجر به اصابت مستقیم و کشته و زخمی شدن چند نفر شد. 

در پایان این بیانیه نیز اعلام شد که پایگاه دریایی «الناقوره»، تجمع نظامیان ارتش اسرائیل در مجاورت سایت رامیا و در مجاورت سایت جل العالم و همچنین مقر لشکر ۹۱ در پادگان اسرائیلی برانیت، سایت الحمرا و سایت برکه نیز هدف حملات موشکی قرار گرفتند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز