خبرگزاری کار ایران

شهادت ۵ جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در کرانه باختری

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۵۴۳

در پی یورش نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری ۵ جوان فلسطینی شهید شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از وفا، نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی امروز -سه‌شنبه- به مناطق مختلف کرانه باخری یورش بردند. 

منابع محلی اعلام کردند که بسیاری از نظامیان صهیونیست با تجهیزات نظامی گسترده از چند جهت در میان شلیک گلوله به شهر جنین یورش بردند که منجر به درگیری با جوانان فلسطینی به ویژه در محله ‌های «الدمج» و «الجابریات» در غرب اردوگاه شد و آژیرهای هشدار در شهر و اردوگاه به صدا درآمد.

این منابع افزودند: «هواپیماهای شناسایی هنگام هجوم نیروهای مستقر در تعدادی از محله‌های شهر در آسمان شهر به پرواز درآمدند و تک تیراندازهای خود را بر پشت بام برخی از ساختمان های بلند مستقر کردند و به این مناطق یورش بردند. همزمان برق برخی از محله های جنین و اردوگاه در میان صدای انفجار قطع شده بود».

نیروهای اسرائیلی یک زن را از اردوگاه «الجلزون» در شمال رام الله دستگیر کردند، به خانه‌ها و مغازه‌ها یورش بردند و درب مغازه‌ای را در نزدیکی دفتر آژانس سازمان ملل (اونروا»  در اردوگاه منفجر کردند.

صهیونیست‌ها همچنین یک جوان فلسطینی را از حومه «شویکه» در شمال طولکرم پس از یورش و تفتیش خانه وی دستگیر کردند.

در جریان یورش نیروهای رژیم صهیونیستی به شهر «قلقیلیه»، یک جوان فلسطینی ی بر اثر اصابت گلوله مجروح شد اما سربازان صهیونیست با آزار و اذیت او مانع انتقال به بیمارستان شدند..

منابع محلی همچنین از شهادت ۵ جوان فلسطینی بر اثر تیراندازی نیروهای رژیم صهیونیستی در شهر «عزون» در شرق قلقیلیه خبر دادند.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز