خبرگزاری کار ایران

واشنگتن پست گزارش داد:

ثبت رکورد جدیدی از تعداد تیراندازی‌های جمعی در آمریکا در سال جاری

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۹۰۰

واشنگتن پست تعداد تیراندازی‌های جمعی در ایالات متحده در سال جاری را بالاترین رقم از سال ۲۰۰۶ توصیف کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از واشنگتن پست، تعداد تیراندازی‌های جمعی در ایالات متحده در سال جاری به ۳۸ مورد رسید که بالاترین رقم از سال ۲۰۰۶ بوده است.

این روزنامه نوشت که پلیس در تگزاس و واشنگتن روز یکشنبه دو گزارش از دو حادثه تیراندازی جمعی دریافت کرد که با فاصله کمتر از یک ساعت و نیم اتفاق افتاده بود.

طبق این گزارش، دو مورد مذکور سی و هفتمین و سی و هشتمین حادثه تیراندازی جمعی است که در سال جاری رخ داده و منجر به کشته شدن بیش از ۴ نفر شده است . این رقم  بالاترین تعداد حوادث تیراندازی جمعی از سال ۲۰۰۶ است. عدد ثبت شده در سال گذشته در این باره ۳۶ مورد بوده است». 

واشنگتن پست توضیح داد که حوادث تیراندازی جمعی شامل حوادثی است که صرف نظر از فرد مهاجم باعث جان باختن ۴ نفر می‌شود. 

خونین ترین حادثه در این باره در ۲۵ اکتبر گذشته در شهر «لویستون» در ایالت «مین» رخ داد که یک فرد دارای بیماری روانی با تیراندازی در باشگاه بولینگ ۱۸ نفر را کشت و ۱۳ نفر را زخمی کرد.

داده‌های مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده نشان می‌دهد در سال گذشته ۴۸ نفر در این کشور بر اثر جراحات ناشی از اصابت گلوله جان خود را از دست داده‌اند که به طور متوسط حدود ۱۳۲ نفر در روز است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز