خبرگزاری کار ایران

نارندرا مودی:

می‌خواهیم به جهان تغییر جهت به سمت توسعه انسان‌محور را نشان دهیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۲۳۰

نخست‌وزیر هند گفت که کشورش به جای تمرکز بر تولید ناخالص داخلی، به دنبال این است که به جهان تغییر جهت به سمت توسعه انسان‌محور را نشان دهد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، «نارندرا مودی»، نخست‌وزیر هند گفت که کشورش به جای تمرکز بر تولید ناخالص داخلی، به دنبال این است که به جهان تغییر جهت به سمت توسعه انسان‌محور را نشان دهد.

مودی طی مقاله‌ای گفت: «هند با به عهده گرفتن ریاست گروه ۲۰ به دنبال ارائه جایگزینی برای وضعیت موجود بود که تغییری از پیشرفت مبتنی بر تولید ناخالص داخلی به پیشرفتی است که بر مردم متمرکز است. هند به دنبال یادآوری چیزهایی بود که ما را متحد می‌کند، نه آنچه ما را از هم جدا می‌کند.»

نخست وزیر هند گفت: «زمانی که سال گذشته این مسئولیت را بر عهده گرفتیم، چشم‌انداز جهانی با چالش‌های چند وجهی روبرو بود: بهبودی از بیماری همه‌گیر‌ کووید-۱۹‌، تهدیدات آب و هوایی در حال ظهور، بی‌ثباتی مالی، و بحران بدهی در کشورهای در حال توسعه.»

نارندرا مودی خاطرنشان کرد که در این مقطع حساس برای دستور کار ۲۰۳۰، هند برنامه اقدام گروه ۲۰ را برای تسریع پیشرفت در جهت دستیابی به اهداف توسعه پایدار با اتخاذ رویکردی گسترده و اقدام محور به موضوعات مرتبط از جمله بهداشت، آموزش، برابری جنسیتی و ترویج برابری جنسیتی متمرکز کرد. 

 

 


 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز