خبرگزاری کار ایران

تولید ناخالص داخلی هند در دهه آینده دو برابر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۵۹۲۴

یک اقتصاددان ارشد آسیایی در مورگان استنلی در فایننشال تایمز نوشت: هند تا سال 2027 به سومین اقتصاد بزرگ جهان تبدیل و تولید ناخالص داخلی آن از 3.4 تریلیون دلار فعلی به 8.5 تریلیون دلار طی 10 سال آینده می‌رسد.

بقه گزارش ایلنا از راشاتودی، یک اقتصاددان ارشد آسیایی در مورگان استنلی در  فایننشال تایمز نوشت: هند تا سال 2027 به سومین اقتصاد بزرگ جهان تبدیل و تولید ناخالص داخلی آن از 3.4 تریلیون دلار فعلی به 8.5 تریلیون دلار طی 10 سال آینده بیش از دو برابر خواهد شد.

چتان آهیا نوشت: پیش بینی می‌شود که ارزش بازار هند تا سال 2032 به 11 تریلیون دلار افزایش یابد و جایگاه سومین اقتصاد بزرگ جهان را حفظ کند. 

به گفته این تحلیلگر، هند سالانه بیش از 400 میلیارد دلار به تولید ناخالص داخلی خود اضافه خواهد کرد. اقتصاد هند امروز "در جایی است که چین در سال 2007 بود.

این اقتصاددان تاکید کرد که جمعیت سن کار هند همچنان در حال افزایش است. میانگین سنی این کشور امروز 11 سال کمتر از چین است.

اهیا با اشاره به تفاوت‌های رشد بهره‌وری گفت: رشد تولید ناخالص داخلی واقعی هند در دهه آینده به طور متوسط ​​6.5 درصد، اما رشد چین به طور متوسط ​​3.6 درصد خواهد بود. علاوه بر این، دهلی نو در حال حاضر تلاش‌های هماهنگی را برای افزایش هزینه‌های زیرساختی انجام می‌دهد.

علاوه بر این، هند در زمینه زیرساخت‌های دیجیتال پیشرو است و رویکرد توسعه‌ای منحصربه‌فردی را اتخاذ می‌کند که می‌تواند در دنیای امروز مهم باشد. برخلاف سایر اقتصادهایی که شبکه‌های خصوصی در آنها ریشه دوانده است، هند در ساخت زیرساخت‌های دیجیتال عمومی، که بر اساس سیستم شناسایی دیجیتال منحصربه‌فرد Aadhaar بوده، در جهان پیشتاز است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز