خبرگزاری کار ایران

نماینده پارلمان لبنان:

جنگ علیه فلسطین جنگ علیه امنیت جهان عرب است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۷۵۲۱

نماینده پارلمان لبنان جنگ علیه مردم فلسطین را جنگ علیه امنیت کل جهان عرب توصیف کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، «اسامه سعد»، نماینده پارلمان لبنان تاکید کرد: «بیانیه‌های صادر شده در نشست  سران عربی-اسلامی در ریاض هیچ دستاوردی نخواهد داشت، چرا که قرار بود اقدامات میدانی متناسب با حجم قربانیان مردم فلسطین و مقابله مقاومت در برابر ماشین نظامی اسرائیل اتخاذ شود».  

سعد گفت: «امیدوار بودیم نشست سران کشورهای عربی و اسلامی یک ابزار فشار واقعی باشد، اما واضح است که هیچ نتیجه جدی میدانی یا واقعی از این نشست حاصل نشده است».

وی تصریح کرد: «این اولین بار نیست که دشمن اسرائیلی این اقدامات را انجام می‌دهد و طی ۷۰ سال گذشته  مرتکب جنایت‌های قتل عام و آواره کردن مردم فلسطین شده است، چنانکه جنایت های این رژیم در لبنان را نیز فراموش نمی کنیم. در مصر نیز همین جنایت ها را انجام داد و مدارس را بمباران کرد اما دشمن اکنون به طرز وحشتناکی غیرنظامیان، بیمارستان ها، مدارس و خانه ها را هدف قرار می دهد». 

سعد افزود:‌ «اگر در فلسطین امنیت نباشد، امنیت کل اعراب در خطر است، اگر دشمن اسرائیل به شکستن اراده مردم فلسطین ادامه دهد و آنها را از حقوق طبیعی و مشروع خود باز دارد، امنیت در منطقه برقرار نمی شود و دولت های عربی باید بدانند تا زمانی که مردم فلسطین به حق خود نرسند، نه تنها امنیت لبنان بلکه امنیت مصر و امنیت ملی کل اعراب در خطر است». 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز