خبرگزاری کار ایران

روزنامه‌نگار آلمانی:

اتحادیه اروپا دچار فروپاشی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۵۲۶

یک روزنامه‌نگار آلمانی در مقاله‌ای فروپاشی اتحادیه اروپا را در اینده محتمل دانست.

به گزارش ایلنا به نقل از نشریه انگلیسی نیو استیت من، «ولفگانگ مونچائو»، روزنامه‌نگار آلمانی تصریح کرد که اروپا از تحریم‌هایی که علیه روسیه اعمال کرده است،‌ خود  آسیب بیشتری دیده و ممکن است اتحادیه اروپا در آینده دچار از هم فروپاشی شود.

وی نوشت: «تحریم‌ها بیشتر از روسیه به اتحادیه اروپا آسیب وارد کرده است. رهبران غربی دستکم گرفتند که منزوی کردن کشوری به این بزرگی تا چه اندازه دشوار است».

مونچائو تصریح کرد: «صندوق بین‌المللی پول پیش‌بینی می‌کند که اقتصاد روسیه بر اساس نتایج سال ۲۰۲۳ بیشتر از اقتصاد انگلیس، فرانسه، آلمان و ایتالیا رشد کند».

وی افزود که جنگ در اوکراین قدرت اتحادیه اروپا را به صورت حداکثری تحت فشار قرار داده است و رهبران اروپایی هیچ استراتژی مشترکی برای پایان دادن به درگیری ندارند.

این روزنامه‌نگار آلمانی تاکید کرد که هزینه بازسازی اوکراین پس از پایان درگیری بسیار بیشتر از برآوردهای فعلی خواهد بود.

وی افزود: «به اعتقاد من زمانی که وقت توافق با مسکو و پرداخت مبالغ هنگفت برای بازسازی اوکراین فرا برسد، اتحادیه اروپا دچار شکاف خواهد شد».

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز