خبرگزاری کار ایران

مروری بر مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۷۷۳

دعوت نتانیاهو از بایدن برای سفر به سرزمین‌های اشغالی،‌ حمله ارتش رژیم صهیونیستی به مواضع حزب‌الله لبنان و اعلام نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری اکوادور از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که جت‌های جنگنده این رژیم زیرساخت‌های نظامی حزب الله لبنان را هدف قرار داده‌اند.

- ارتش رژیم صهیونیستی طی بیانیه‌ای مدعی ترور یکی از فرماندهان حماس در قالب بخشی از حملات روز گذشته -یکشنبه- به حدود ۲۵۰ هدف عمدتا در شمال نوار غزه، شد.

- رئیس‌جمهوری مصر در دیدار با وزیر خارجه آمریکا در قاهره گفت که اقدام‌های رژیم صهیونیستی به «مجازات جمعی» مردم غزه تبدیل شده است.

- نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از رئیس‌جمهوری آمریکا برای سفر به سرزمین‌های اشغالی دعوت کرد.

- رئیس‌جمهوری آمریکا تأکید کرد که هیچ‌گونه «مدرک روشنی» مبنی بر دست داشتن ایران در حملات فلسطین به اسرائیل در دست نیست.

- یک سیاستمدار بی‌تجربه و وارث ثروتی که بر پایه تجارت موز است، در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری اکوادور که روز گذشته -یکشنبه- برگزار شد، به پیروزی رسید.

- مدیرکل هلال احمر فلسطین گفت که بیمارستان‌ها در غزه تحت بمباران مداوم بوده و به دلیل کمبود سوخت با خطر تعطیلی قریب‌الوقوع مواجه هستند.


 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز