خبرگزاری کار ایران

مروری بر مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۵۵۴

گفت‌وگوی وزیر خارجه اردن و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، افزایش شمار شهدای غزه به ۲۳۲ تن و تشکیل نشست شورای امنیت برای بررسی درگیری‌های فلسطین و رژیم صهیونیستی از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، شورای امنیت سازمان ملل متحد فردا -یکشنبه- نشستی را در خصوص درگیری‌های جاری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی برگزار می‌کند.

- نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی حملات نیروهای فلسطینی به سرزمین‌های اشغالی که دست کم ۲۰۰ کشته و صدها زخمی برجای گذاشت را بی‌سابقه خواند.

- وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بر ضرورت همبستگی و انسجام کشورهای اسلامی در حمایت از قدس شریف و پشتیبانی از ملت مظلوم و مقاوم فلسطین تاکید کرد.

- مقام‌های فلسطینی اعلام کردند که شمار شهدای تهاجم رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۲۳۲ نفر رسیده است.

- وزیر خارجه اردن و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره تشدید درگیری‌ها میان نیروهای مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی گفت‌وگو کردند.

- ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تعداد اسرائیلی‌های اسیر شده توسط حماس «بی‌سابقه و چشمگیر» است.

- رئیس پیشین موساد گفت که این رژیم از حملات مقاومت فلسطین کاملا غافلگیر شده و ابعاد این حمله فراتر از تصور آنها بوده است.

- وزیر دفاع آمریکا بار دیگر با رئیس ستاد مشترک ارتش و فرماندهی مرکزی ایالات متحده گفت‌وگو کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز