خبرگزاری کار ایران

مدودف:

پایان جهان نزدیک است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۲۲۱۳

معاون شورای امنیت روسیه حمایت غرب از حملات رژیم کی‌یف به کریمه را نزدیک شدن به آخر الزمان توصیف کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، «دیمیتری مدودف»، معاون رئیس شورای امنیت روسیه در کانال تلگرام نوشت که حمایت غرب از حملات کی‌یف به شبه‌جزیره کریمه تاکیدی بر نزدیک شدن به پایان جهان است. 

مدودف نوشت: «موافقت غرب با حمله رژیم کی‌یف به شبه‌جزیره کریمه روسیه بهانه‌ای برای جنگ کاسوس بلی است و به مسکو امکان پاسخ به همه اعضای ناتو با هم و یا هر یک به صورت جداگانه را می‌دهد. جنایتکاران اوکراینی اعلام کرده‌اند که موافقت غرب برای هر ضربه به هر چیزی که روسی است از جمله کریمه را دریافت کرده‌اند».

وی ادامه داد: «اگر این موضوع درست باشد که البته دلیلی هم برای باور نکردن آن وجود ندارد، این خود شاهدی قانونی و مستقیم برای همدستی غرب در جنگ علیه روسیه است».

مدودف افزود: «این دلیل موجهی برای جنگ در چارچوب قانون (حق جنگ علیه همه و علیه هر یک از کشورهای ناتو) است». 

وی افزود: «این متاسفانه غم‌انگیز است، اما پایان جهان نزدیک است».

این سیاستمدار روس در پایان با استشهاد از عبارتی در انجیل مقدس گفت : «در آن روزها مردم به دنبال مرگ خواهند بود اما آن را نخواهند یافت، آنها آرزوی مرگ دارند اما مرگ از آن‌ها گریزان است». 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز