خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

حمله روسیه به زاپوریژیا با ۱۷ کشته و زخمی/ درخواست بایدن از کنگره برای ارائه کمک ۲۴ میلیارد دلاری جدید به اوکراین/ وقوع انفجار مهیب در پایگاه اشغالگران آمریکایی در «الشدادی»

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۶۰۵۶

حمله روسیه به زاپوریژیا با ۱۷ کشته و زخمی، درخواست بایدن از کنگره برای ارائه کمک ۲۴ میلیارد دلاری جدید به اوکراین و وقوع انفجار مهیب در پایگاه اشغالگران آمریکایی در «الشدادی» از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید با تأیید خبر توافق تبادل زندانی میان تهران و واشنگتن، آن را گامی دلگرم‌کننده خواند.

- منابع خبری از وقوع انفجاری مهیب در پاگاه غیرقانونی آمریکا در شهر «الشدادی» در جنوب استان الحسکه در شرق سوریه خبر دادند.

-  رئیس‌جمهوری آمریکا از کنگره این کشور درخواست ارائه کمک ۲۴ میلیارد دلاری جدید برای اوکراین خواهد کرد.

- مقام‌های کی‌یف اعلام کردند که روسیه برای دومین روز متوالی به حملات مرگبار خود به شهر زاپوریژژیا در جنوب شرقی اوکراین ادامه داد که منجر به تلفات جدید و ضربه به زیرساخت‌های غیرنظامی شد.

- وزیر خارجه آمریکا با اشاره به توافق تهران و واشنگتن برای تبادل زندانیان، انتقال پنج زندانی آمریکایی از زندان به حبس خانگی را «گامی مثبت» خواند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز