خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

درخواست ۵ کشور همسایه اوکراین برای تمدید ممنوعیت وارادت غلات این کشور/ سفر رئیس‌جمهوری روسیه به چین در ماه اکتبر/ پیشروی سربازان اوکراینی در جبهه جنوبی

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۱۱۸۸

درخواست ۵ کشور همسایه اوکراین برای تمدید ممنوعیت وارادت غلات این کشور، سفر رئیس‌جمهوری روسیه به چین در ماه اکتبر و پیشروی سربازان اوکراینی در جبهه جنوبی از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا،  دستیار کرملین اعلام کرد که رئیس‌جمهوری روسیه قصد دارد در ماه اکتبر، زمانی که دولت چین میزبان مجمع کمربند و جاده است، به این کشور سفر کند.

- مقام‌های اطلاعاتی آمریکا مدعی شدند که روسیه در حال ساخت یک مرکز تولید پهپاد در جمهوری تاتارستان با کمک ایران است که می‌تواند پس از تکمیل شدن آن تأثیر قابل‌توجهی بر جنگ در اوکراین داشته باشد.

- وزیر خارجه آمریکا امروز -سه‌شنبه- از کمک ۴۰۰ میلیون دلاری نظامی جدید برای اوکراین خبر داد که شامل مهمات دفاع هوایی و خودروهای زرهی است.

-  ارتش اوکراین اعلام کرد که در جبهه جنوبی و در منطقه‌ای که نزدیک به دو ماه شاهد درگیری‌های مداوم بوده است، پیشروی‌های محدودی داشته است.

- شورای اتحادیه اروپا اعلام کرد که پنج کشور عضو این اتحادیه که هم‌مرز با اوکراین هستند، درخواست کرده‌اند که ممنوعیت واردات چهار نوع غلات از اوکراین پس از تاریخ انقضای برنامه‌ریزی شده ۱۵ سپتامبر تمدید شود.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز