خبرگزاری کار ایران

هشدار سوریه نسبت به ادامه حملات رژیم صهیونیستی

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۱۹۰

وزارت خارجه سوریه نسبت به تلاش رژیم صهیونیستی برای ادامه حملات علیه دمشق هشدار داد.

به گزارش ایلنا به نقل از سانا، وزارت خارجه سوریه در بیانیه ای تاکید کرد که سیاست های تهاجمی اسرائیل صرفا تلاشی بیهوده برای بر هم زدن معادلات منطقه و حرکت دیپلماتیک جاری با هدف بازگرداندن امنیت و ثبات به آن است. 

در بیانیه وزارت خارجه سوریه آمده است: «مزدوران جنگی در دولت افراطی اسرائیل به تلاش‌های خود برای فرار به جلو، صدور بحران‌های داخلی، سرپوش گذاشتن بر جنایت‌های خود علیه اسرا و ناتوانی در برابر مقاومت ملت سوریه در جولان اشغالی و برادرانمان در سرزمین های اشغالی فلسطین از طریق نقض آشکار قوانین بین الملل و منشور سازمان ملل ادامه می‌دهند».

در ادامه این بیانیه آمده است: «نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی حدود ساعت ۲۳ و سی و پنج دقیقه اول ماه مه از سمت جنوب شرق حلب حمله هوایی انجام دادند و فرودگاه بین المللی این شهر و تعدادی از مناطق مجاور آن را هدف قرار دادند که منجر به کشته شدن یک سرباز، زخمی شدن پنج تن دیگر و زخمی شدن دو غیرنظامی و از کار افتادن مجدد فرودگاه بین المللی حلب شد».

وزارت خارجه سوریه تاکید کرد: «اگر چتر معافیت آمریکا برای اسرائیل در فرار از مجازات نبود، این رژیم هرگز نمی توانست به جنایت های خود علیه مردم سوریه ادامه دهد». 

در پایان این بیانیه آمده است:« سوریه این حمله تروریستی اسرائیل را با شدیدترین لحن محکوم می‌کند و نسبت به پافشاری در انجام این حملات هشدار می‌دهد. همچنین از سازمان ملل و شورای امنیت می خواهد که سکوت خود را شکسته و مسئولیت‌هایشان را برای پایان دادن به سیاست‌های تهاجمی اسرائیل به عهده بگیرند و این رژیم را به خاطر جنایت‌هایش محاکمه و عدم تکرار آن را تضمین کنند». 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز