خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

طرح شماری از قانون‌گذاران آمریکایی برای دائمی کردن تحریم‌ها علیه اقتصاد ایران/ حمله رژیم صهیونیستی به حومه حلب/ بیانیه مشترک نهادهای امنیت ملی ایران و هندوستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۳۷۶۸

طرح شماری از قانون‌گذاران آمریکایی برای دائمی کردن تحریم‌ها علیه اقتصاد ایران، حمله رژیم صهیونیستی به حومه حلب و بیانیه مشترک نهادهای امنیت ملی ایران و هندوستان ازجمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، گروهی از قانونگذاران آمریکایی از هر دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات پیش‌نویس طرحی را به کنگره ارائه کردند که در صورت تصویب، به رئیس‌جمهور آمریکا اختیار دائمی کردن تحریم‌ها علیه اقتصاد ایران را می‌دهد.

- نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین در توییتی، واکنش هشدار‌آمیز ایران علیه رویکرد احتمالی غرب برای فعال‌سازی مکانیسم ماشه را تأیید کرد.

- همکاری‌های دو کشور در چابهار، مسائل بانکی فیمابین، گفت‌وگو برای رفع تحریم‌ها، موضوعات منطقه از جمله تحولات افغانستان در دیدار وزیر امور خارجه و مشاور امنیت ملی هند مورد بررسی قرار گرفت.

- رئیس مجلس نمایندگان آمریکا که به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده است، طی یک سخنرانی ضدایرانی در پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست)، ایران را عامل عمده ناآرامی و خشونت‌ها در منطقه دانست.

- در پی حمله رژیم صهیونیستی به حومه شهر حلب که منجر به توقف فعالیت فرودگاه بین‌المللی این شهر شد، یک سرباز کشته و پنج سرباز و دو غیرنظامی زخمی شدند.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز