خبرگزاری کار ایران

دستور بن‌سلمان برای افزایش سرمایه‌گذاری در پاکستان تا ۱۰ میلیارد دلار

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۸۶۱۰

ولیعهد و رئیس شورای وزیران عربستان، دستور بررسی افزایش سرمایه‌گذاری‌های اعلام شده این کشور در تاریخ ۲۵ آگوست گذشته در پاکستان، برای ارتقای آن به سطح ۱۰ میلیارد دلار را صادر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از العربیه، «محمد بن سلمان»، ولیعهد و رئیس شورای وزیران عربستان، دستور بررسی افزایش سرمایه‌گذاری‌های اعلام شده این کشور در تاریخ ۲۵ آگوست گذشته در پاکستان، برای ارتقای آن به سطح ۱۰ میلیارد دلار را صادر کرد.

بن سلمان امروز -سه‌شنبه- همچنین دستور داد که صندوق توسعه سعودی، در راستای تاکید بر موضع حمایت‌آمیز ریاض از اقتصاد پاکستان و مردم این کشور برادر، مبلغ سپرده ریاض در بانک مرکزی پاکستان، تمدید شده در دوم دسامبر ۲۰۲۲ را به پنج میلیارد دلار افزایش دهد. 

به گزارش خبرگزاری رسمی سعودی (واس)، این اقدام حمایت‌‌آمیز در چارچوب روابط استوار میان ولی‌عهد سعودی و «محمد شهباز شریف» نخست‌وزیر پاکستان، انجام گرفت.

کمک‌کنندگان بین‌المللی از جمله سعودی، دوشنبه در نشستی در ژنو که توسط سازمان ملل متحد و دولت پاکستان برگزار شد، به اعطای بیش از ۹ میلیارد دلار برای کمک به پاکستان، با هدف ترمیم خرابی‌های ناشی از سیل‌های ویرانگر سال گذشته که فراتر از برنامه‌ریزی این کشور برای جذب تامین مالی خارجی است، متعهد شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز