خبرگزاری کار ایران

نیویورک تایمز نوشت:

ناامیدی و گرفتاری‌های آمریکا و متحدانش در پی اعمال تحریم‌ها علیه روسیه

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۶۸۲۷

روزنامه نیویورک تایمز در مقاله‌ای بر ناامیدی و مشکلات آمریکا و متحدان آن در پی اعمال تحریم‌ها علیه روسیه تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، روزنامه نیویورک تایمز با انتشار مقاله‌ای نوشت که آمریکا و متحدان اروپایی آن به دلیل تحریم‌ها علیه روسیه با ناامیدی و مشکلات مواجه هستند و فشارهای اقتصادی ناشی از این تحریم‌ها علیه خود را پیش‌بینی نمی‌کردند.

این روزنامه در گزارشی اعلام کرد که آمریکا و اروپا پس از رد یا اعلام کاهش واردات نفت روسیه با افزایش شدید قیمت انرژی مواجه هستند.

در ادامه این گزارش آمده است که اما مسکو همزمان  تحت فشار تحریم‌ها درآمد خود را از فروش نفت و گاز را افزایش داده است.

این روزنامه به نقل از «اندره ویس»، معاون موسسه تحقیقاتی «کارنگی» نوشت: «حقیقت این است که اقتصاد کشورهای غربی بسیار ضعیف‌تر از آن چیزی است که دولت‌های آنها فکر می کنند».

نیویورک تایمز پیش‌بینی کرد که حزب جمهوری‌خواه در انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره در پاییز از افزایش هزینه‌های زندگی به نفع خود استفاده خواهد کرد.

پیش از این، «ویلیام راجر»، رئیس انستیتو تحقیقات اقتصادی آمریکا گفته بود که ایالات متحده از طریق تحریم‌ها علیه روسیه در واقع به پای خود تیر زده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز