خبرگزاری کار ایران

درخواست نخست‌وزیر لیبی از جامعه بین‌الملل برای عدم همکاری با دولت وحدت ملی

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۵۹۹۲

نخست‌وزیر لیبی جامعه بین‌المللی را به عدم تعامل با دولت وحدت ملی فرا خواند.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، «فتحی باش آغا»، نخست‌وزیر دولت لیبی که از سوی پارلمان این کشور منصوب شده است، از جامعه بین‌المللی خواست تا با دولت وحدت ملی بر این اساس که دوره آن طبق جدول زمانی تعیین شده در نشست ژنو به پایان رسیده است، تعامل و همکاری نکند، زیرا این تعامل تهدیدی برای امنیت کشور به شمار می‌رود.

باش آغا ‌با انتشار فایل‌های صوتی در حساب‌های کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی گفت: «به منظور تقویت امنیت و ثبات، بر جامعه جهانی ضروری است که با دولت پایان یافته تعامل نکند چرا که این امر امنیت و حاکمیت کشور را تهدید می‌کند».

وی همچنین از همه مقام‌ها و مسئولان امنیتی، قضایی، مالی و نظامی در لیبی خواست تا با دولتی که دوره آن تمام شده است، تعامل نکنند.

باش آغا همزمان، با ارسال نامه‌ای به «آنتونیو گوترش»، دبیرکل سازمان ملل پایان دوره دولت «وحدت ملی» به ریاست «عبدالحمید دبیبه» را اعلام کرد و از این سازمان خواست تا او را به عنوان نخست‌وزیر قانونی و منتخب پارلمان به رسمیت بشناسد.

وی در نامه خود از گوترش خواست از تلاش‌هایش برای برگزاری هر چه سریع‌تر انتخابات پارلمانی و ریاست جمهوری حمایت کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز