خبرگزاری کار ایران

واشنگتن پست:

آمریکا و متحدانش برای جنگ طولانی‌مدت در اوکراین آماده می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۱۵۲

روزنامه واشنگتن پست از آماده شدن آمریکا و متحدانش برای جنگ طولانی مدت در اوکراین همزمان با تلاش برای عدم پیروزی مسکو خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از واشنگتن پست، واشنگتن و متحدانش برای جنگ طولانی مدت در اوکراین آماده می‌شوند اما در عین حال دولت آمریکا تلاش می‌کند تا با افزایش کمک‌های نظامی به کی‌یف مانع از پیروزی روسیه شود.

این روزنامه به نقل از یک مقام بلند‌پایه در وزارت خارجه آمریکا که خواست نامش فاش نشود، نوشت:‌ «مقام‌های دولت جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا موضوع احتمال وقوع جنگ طولانی‌مدت و پیامدهای جهانی آن را حتی پیش از ماه فوریه بررسی کردند».

وی گفت: «دولت بایدن امیدوار است که تسلیحات جدید و همچنین موج تحریم‌های پی در پی و انزوای دیپلماتیک روسیه تفاوتی را در دست‌یابی به نتیجه نهایی مذاکره برای پایان جنگ ایجاد کند و در نتیجه سطح آمادگی روسیه برای ادامه جنگ را کاهش دهد».

وال استریت ژورنال نوشت که اعلام ارائه یک میلیارد دلار دیگر به عنوان کمک‌های امنیتی به اوکراین از سوی بایدن که بزرگ‌ترین بسته کمکی آمریکا تا کنون بوده است، به مثابه آخرین شاهد برای تصمیم واشنگتن به زنده نگه داشتن اوکراین در نبرد تنبیهی برای منطقه دونباس به شمار می‌رود.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز