خبرگزاری کار ایران

ثبت بیشترین میزان مرگ و میر کرونا در شانگهای چین

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۲۴۲۰

گزارش‌ها از ثبت بیشترین میزان مرگ و میر کرونا در شهر شانگهای چین، با وجود محدودیت‌های گسترده، حکایت دارند.

به گزرش ایلنا به نقل از ... شهر شانگهای چین، امروز -یکشنبه- با وجود هفته‌ها قرنطینه، ۳۹ کشته، که بیشترین تعداد مرگ‌ و میر روزانه کرونا است را ثبت کرده است. 

دومین اقتصاد جهان، در تلاش است بدترین شیوع کرونا در دو سال گذشته را از طریق اعمال قرنطینه سفت و سخت و انجام تست‌های گسترده کنتریل کند. این محدودیت‌ها بر اساس سیاست‌های سختگیرانه جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری اعمال شده‌اند و هزینه سنگینی را بر کسب و کارها و روحیه مردم تحمیل کرده است. 

شهر شانگهای که یکی از قطب‌های اقتصاد جهان است و به عنوان کانون شیوع موج جدید این بیماری، از آغاز ماه جاری تقریباً در تعطیلی کامل به سر برده است و بسیاری از ساکنان این شهر برای بیش از یک ماه در خانه‌های خود قرنطینه بوده‌اند. 

بزرگ‌ترین شهر چین، اولین مرگ خود را در ۱۸ آوریل گزارش داد، این در حالی است که در هفته‌های اخیر روزانه هزاران مورد از ابتلای به این بیماری گزارش شده است. 

داده‌های کمیسیون ملی سلامت نشان‌دهنده این هستند  ۳۹ نفر اثر ابتلا به کرونا فوت کرده‌اند و این آمار، تعداد کل کشته‌ها را به ۸۹ نفر رسانده است. 

موارد جدید ابتلا نیز نزدیک به ۲۲ هزار نفر بوده است، این در حالی است که بالاترین میزان مرگ و میر در شانگهای از زمان اعمال محدودیت‌ها ۱۲ نفر بوده است.   

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز