خبرگزاری کار ایران

یک نظر‌سنجی نشان داد:

افول محبوبیت بایدن به پایین‌ترین سطح ممکن

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۱۸۰۰

نظرسنجی انجام شده توسط روزنامه واشنگتن پست از افول محبوبیت رئیس‌جمهوری آمریکا به پایین‌ترین سطح ممکن حکایت دارد.

به گزارش ایلنا، در نظرسنجی انجام شده توسط روزنامه واشنگتن پست و ای‌بی‌سی نیوز میزان محبوبیت «جو بایدن»، رئیس‌جمهوری آمریکا به پایین‌ترین حد خود رسیده است، به طوری که ۳۷ درصد از شرکت‌کنندگان در نظر سنجی عملکرد او را تایید و ۵۵ درصد نیز با آن مخالفت کردند. 

در این نظر سنجی، شرکت‌کنندگان در پاسخ به این سوال که ترجیح می‌دهند کدام حزب را برای تسلط بر کنگره انتخاب کنند، ۵۰ درصد از آنها جمهوری‌خواهان و ۴۰ درصد دموکرات‌ها را برگزیدند. 

همچنین ۴۹ درصد از رای‌دهندگان در نظر سنجی در مورد اینکه اگر انتخابات مجلس نمایندگان امروز برگزار شود به چه کسی رای می‌دهند، گفته‌اند که نامزد جمهوری‌خواه را ترجیح می‌دهند و ۴۲ درصد از آنان نامزد دموکرات را انتخاب کرده‌اند.

در مورد روسیه، اکثریت غالب رای‌دهندگان طرفدار هر دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات تحریم‌ها علیه مسکو را تایید کرده‌اند، اما ۴۷ درصد  از آنها گفتند که با نحوه مدیریت بحران بایدن تا‌کنون موافق نیستند.

واشنگتن پست گزارش داد که بیشترین قسمت این نظرسنجی پیش از شروع تهاجم کامل روسیه به اوکراین تکمیل شده بود.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز