خبرگزاری کار ایران

سازمان بین‌المللی ممنوعیت سلاح‌های شیمیایی:

سوریه به تعهدات خود پایبند بوده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۲۱

سوریه اطلاعاتی که انتظار می‌رفت در مورد سلاح‌های شیمیایی خود تحویل سازمان ممنوعیت سلاح های شیمیایی بدهد را در اختیار این سازمان قرار داده است.

سازمان بین‌المللی ممنوعیت سلاح‌های شیمیایی اعلام کرد که سوریه به تعهدات خود در مورد تحویل دادن اطلاعات لازم درباره سلاح‌های شیمیایی این کشور عمل کرده است.
به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، این سازمان در بیانیه‌ای اعلام کرد که سوریه اطلاعاتی که انتظار می‌رفت در مورد سلاح‌های شیمیایی خود تحویل سازمان ممنوعیت سلاح های شیمیایی بدهد را در اختیار این سازمان قرار داده است.
در این بیانیه آمده است که دمشق اطلاعات لازم در مورد سلاح‌های شیمیایی خود را در موعد مقرر تحویل سازمان ممنوعیت سلاح‌های شیمیایی داده است.
در بیانیه سازمان ممنوعیت سلاح‌های شیمیایی همچنین آمده است که بخش فنی این سازمان بررسی اطلاعات تحویل داده شده توسط سوریه را آغاز کرده است.
در همین حال، یک مسئول آمریکایی گفت که فهرستی که سوریه در مورد سلاح‌های شیمیایی خود به سازمان ممنوعیت سلاح‌های شیمیایی تحویل داده بسیار کامل است و دولت آمریکا انتظار چنین فهرست کاملی را از دمشق نداشت.

وی افزود که مسئولان دولت آمریکا از ارائه فهرست کامل سلاح‌های شیمیایی سوریه شگفت‌زده شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز