خبرگزاری کار ایران

مدیرفنی شرکت پایانه‌های نفتی ایران خبرداد:

نوسازی لنگرگاه‌ها و گوی‌های شناور پایانه‌های نفتی ایران

asdasd
کد خبر : ۴۱۷۷۸۵

مدیر فنی شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: برای افزایش صادرات نفت کشور به صورت مدون و برنامه ریزی شده لنگرگاه ها و گوی های شناور متعلق به شرکت پایانه های نفتی ایران نوسازی و بهسازی شد.

به گزارش‌ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت پایانه‌های نفتی ایران، صادق درآوی‌پور افزود: تمام عملیات بهسازی و نوسازی توسط نیروهای بومی به انجام رسید.

وی اضافه کرد: واحد فنی شرکت پایانه‌های نفتی ایران با تکیه بر توان داخلی و مبنا قراردادن بیانات مقام معظم رهبری برای تحقق برنامه های اقتصاد مقاومتی پروژه های بهسازی و نوسازی لنگرگاه ها و گوی شناور این شرکت را بومی سازی کرده است.

مدیر فنی شرکت پایانه‌های نفتی ایران بیان کرد: تعمیرات به صورت مدون و دوره ای در شرکت پایانه‌های نفتی ایران اجرا می شود.

درآوی پور با تاکید بر اینکه تعمیر گوی شناور بدون برون سپاری و با اتکا به توان فنی و مهندسی کارشناسان شرکت پایانه‌های نفتی ایران انجام می شود، یادآور شد: این گوی شناور بعد از بهسازی و نوسازی آماده بهره برداری و سرویس‌دهی به نفتکش هایی با ظرفیت ٢٥٠ هزار متریک تن است.

گوی شناور وسیله‌ای ٢٠٠ تنی است که یک لنگرگاه شناور محسوب می‌شود و امکان بارگیری و صادرات نفت خام و فرآورده های نفتی را در فضای خارج از لنگرگاه های ثابت فراهم می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز