خبرگزاری کار ایران

بهترین تابلو برای مغازه و کسب و کارها

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۴۶۳

ما در این مقاله علمی و فنی درباره بهترین تابلوهای تبلیغاتی مخصوص مغازه ها و کسب و کار ها صحبت میکنیم با ما همراه باشید.

 

بهترین تابلوها برای مغازه و کسب و کارها

اگر شما صاحب یک مغازه یا کسب و کاری هستید و میخواهید یک تابلوی تبلیغاتی برای مغازه یا کسب و کار خود طراحی و بسازید تا آن را در معرض دید مردم و مشتریان زیادی قراردهید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات لازم درباره بهترین تابلوها برای مغازه و کسب و کارها را به شما ارائه دهیم.

تابلو مغازه با حروف چلنیوم

حروف چلنیوم یا تابلو چلنیوم یکی از پرکاربردترین تابلوها در صنعت تابلوسازی میباشد که معمولاً و اکثراً تمامی صاحبان کسب و کارها و مغازه ها برای ساخت تابلوی تبلیغاتی کسب و کار خود از این تابلوها استفاده میکنند. این تابلو ها به دلیل مزایا و ویژگی های بسیاری که دارند از طرفداران بسیاری برخوردار شده اند.

تابلو چلنیوم همانطور که از اسم آن پیداست از لبه چلنیوم ، طلق پلکسی ، لامپ SMD و ورق پی وی سی ساخته میشود . این تابلوها همانطور که گفته شد از مزایای بسیاری برخوردار هستند از جمله مزایای این تابلو ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

قیمت به صرفه و اقتصادی نسبت به سایر تابلوهای تبلیغاتی 

زیبایی منحصر به فرد و جذب نگاه معابر و خیابان ها

طول عمر بالا و مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی نامطلوب 

خاصیت ضد آب و ضد زنگ در آب و هوای بارانی 

مستحکم و مقاوم در برابر ضربه و خط و خش

کم مصرف از لحاظ مصرف برق 

تابلو مغازه با حروف استیل 

حروف استیل یا تابلو استیل نوعی دیگر از تابلوهای تبلیغاتی پرکاربرد در صنعت تابلوسازی میباشد که معمولاً کسب و کارهای بزرگ و شرکت ها به دنبال این نوع تابلوهای تبلیغاتی یا دکوری میروند. این تابلو ها به دلیل مزایا و ویژگی های منحصر به فرد خود گزینه مناسبی برای دکوراسیون های داخلی و تابلوهای تجاری میباشند.

تابلو استیل از ورق های استیل 304 نگیر ساخته میشوند و طریقه ساخت آنها به این صورت میباشد که ابتدا طرح و نقشه تابلو توسط نرم افزارهای طراحی ، اجراشده و توسط دستگاه CNC ورق استیل برش میخورد. در مرحله بعدی حروف برش خورده در زیر دستگاه جوش استیل لبه آن به حروف جوش خورده و تابلو استیل آماده اجرا میشود.

تابلو های استیل مخصوص طراحی دکوراسیون های داخلی ، شرکت های تجاری و صنعتی و همچنین مخصوص تابلوهای تبلیغاتی مغازه های خاص میباشند تا جلوه ای کلاسیک و زیبا را برای مغازه و کسب و کار شما به همراه آورند. این نوع تابلوها معمولاً از پرستیژ بهتری نسبت به سایر تابلوهای تبلیغاتی و دکوری برخوردار هستند و زیبایی ویژه ای را برای فضای مغازه و یا کسب و کار شما به همراه می آورند.

بهترین تابلو برای مغازه و کسب و کارها

تابلو مغازه با ورق کامپوزیت 

تابلوهای حروف برجسته معمولاً باید بر روی یک زمینه نصب و اجرا شوند که بهترین زمینه برای ساخت تابلوی تبلیغاتی مغازه ها و کسب و کارها ، ورق کامپوزیت میباشد. این ورق ها به دلیل مزایا ، ویژگی ها و تنوع طرح و رنگی که دارند میتوانند گزینه بسیار مناسبی برای طراحی زمینه تابلوی مغازه شما باشند.

از مزایای ورق کامپوزیت در ساخت تابلوی تبلیغاتی مغازه ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

استحکام بالا و مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی نامطلوب

مقاوم در برابر ضربه ، فشار و خط و خش

عایق صدا و حرارت

سازگاری با محیط زیست

انعطاف پذیری بالا در طراحی 

قیمت به صرفه و اقتصادی

بهترین تابلو برای مغازه و کسب و کارها

تابلو مغازه با حروف فلزی 

تابلو یا همان حروف فلزی از دیگر انواع تابلوهای پرکاربرد در زمان قدیم و حتی زمان حال ، در صنعت تابلوسازی و ساخت تابلوهای تبلیغاتی میباشند. در گذشته به دلیل نبودن امکانات و نبودن تکنولوژی های امروزی از این نوع تابلوها برای ساخت تابلوهای تبلیغاتی اکثر مغازه ها استفاده میشد.

این تابلوها به کمک دستگاه برش CNC برش خورده و در نهایت حروف ساز با ابزار قلم و هویه لبه های آن را ساخته و آماده نصب میکرد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و وارد شدن دستگاه های جدید به عرصه تابلوسازی ، میتوان با کمک دستگاه جوش استیل و آهن این حروف فلزی را ساخته و آماده اجرا و نصب کرد.

تابلو مغازه با حروف پلاستیک

همانطور که از اسم این تابلوها مشخص میباشد به صورت تمام پلاستیک و از طریق طلق پلکسی ساخته میشوند. طریقه ساخت این حروف بدین صورت میباشد که ابتدا حروف طراحی شده توسط دستگاه برش لیزر ، بریده شده و در نهایت با لبه های پلاستیکی (همان طلق پلکسی) اقدام میشوند. حالا شاید برای شما سوال باشد که چگونه با طلق پلکسی میتوان به این حروف تابلو لبه داد؟! با حرارت دادن به طلق پلکسی میتوان آن را انعطاف پذیر کرد و به هر حالتی درآورد، با کمک حرارت این لبه هارا به حروف تابلو چسبانده و در نهایت آماده اجرا و نصب میکنند. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این تابلو ها با تابلوسازی تابلوشد همراه باشید تا مشاورین ما شما را در این امر راهنمایی و همراهی کنند.

تابلوسازی تابلوشد

گروه تابلوسازی تابلوشد یک شرکت معتبر و دست اول در صنعت تابلوسازی در کشور میباشد که خدمات خود را به سراسر کشور ارسال میکند. این شرکت با داشتن بیش از 10 سال تجربه و دانش فنی خود توانسته است پروژه های بزرگ و قدرتمندی را در سراسر کشور به اتمام برساند و از رزومه عالی ای در این حوزه برخوردار میباشد. خدمات این شرکت از جمله مشاوره ، طراحی ، بازدید ، ساخت ، نصب و اجرا تابلوهای تبلیغاتی برای انواع مغازه ها و کسب و کار ها میباشد. برای اطلاعات بیشتر با سایت ما در ارتباط باشید.

آدرس سایت : tabloshod.com

شماره تماس : 09126007649

آدرس : تهران ، بازار آهن مکان ، فاز هشت مرکزی ، پلاک 2019

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز