خبرگزاری کار ایران

بهترین سایت برای خرید تابلو دکوراتیو _ دکورآفیس

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۹۱۸۹

امروزه دکوراسیون داخلی منازل با استفاده از عناصر مختلف تزیین می شود. یکی از مهم ترین بخش ها برای اجرای تزیینات، دیوار ها هستند. برای این کار می توان از انواع تابلو استفاده کرد. این عناصر را می توانیم با قاب یا بدون استفاده از قاب روی دیوار نصب کنیم.

البته امروزه به دلیل کاربرد معماری مدرن در طراحی فضا، اغلب از آن بدون قاب استفاده می شود. مثلا از بوم های نقاشی برای این کار استفاده می شود. این بوم ها از پارچه کنواس تهیه می شوند و کیفیت بالایی دارند. تصویر مورد نظر روی آنها چاپ می شود. در نتیجه دیگر نیازی به استفاده از قاب نیست.

میزان فروش تابلو بوم چاپی نشان می دهند که اکثر افراد از این نوع آثار استقبال می کنند. به همین دلیل تصاویر و عکس های متنوعی در زمینه های مختلف روی آنها چاپ می شود. مثلا موضوعاتی مانند طبیعت، مناظر طبیعی، تصاویر و نقاشی افراد معروف، مبلاحثی مانند فنگ شویی و آثار کودک در این نوع تصاویر به کار می روند. بهتر است هر طرحی با توجه به نوع فضایی که قرار است نصب شود، انتخاب شود.

 

تأثیر تابلوهای نقاشی در طراحی دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی در حال حاضر بسیار مهم است. در گذشته چندان به این موضوع اهمیت داده نمی شد. این امر در مورد خانه ها و منازل مسکونی بیشتر دیده می شد. اغلب ایده و طرح خاصی برای اجرای یک منزل مسکونی وجود نداشت. در حالی که امروزه روش ها و ایده های متنوعی برای دیزاین یک فضا وجود دارد. یکی از تزیینات بسیار مهم و اصلی در این زمینه، تابلو نقاشی است. این آثار به صورت چاپی یا دست ساز در طراحی فضاهای مختلف نقش دارند. شما می توانید از نوع چاپی آن با قیمت مقرون به صرفه برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل خود استفاده کنید.

البته از دیرباز تابلو نقش اساسی در تزیین دیوار داشته است. اما امروزه انواع متنوعی از آن قابل خریداری است. برای خرید آن نیز روئش های آنلاین و حضوری وجود دارد. در روش اینترنتی نیازی به مراجعه به فروشگاه نیست. بلکه می توان از طریق سایت یا شبکه های اجتماعی محصول مورد نظر را بررسی و خریداری کرد. با این روش در هزینه های جانبی صرفه جویی خواهید کرد. همچنین زمان کمتری برای تهیه یک عنصر تزیینی صرف خواهید کرد.

تاثیر شگفت انگیز نقش تابلو در دکوراسیون داخلی

نقش تابلو دیواری را در زیبایی یک فضا به هیبچ عنوان نمی توانیم نادیده بگیریم. امروزه طرح های متنوع مدرن و کلاسیک روی بوم چاپ می شوند. دکوراسیون داخلی اغلب به صورت مدرن طراحی می شود. البته فضاهای خاصی نیز به صورت کلاسیک و سنتی دیزاین می شوند. اما به طور کلی روش طراحی بیشتر ساختمان ها مدرن است. در یک ساختمان مدرن، یک قاب و یا یک اثر هنری روی دیوار تاثیر شگفت انگیزی در زیبایی آن دیوار دارد. در واقع در صورت نبود آن، فضای گویی چیزی کم دارد. شاید بتوان گفت تصور یک خانه مدرن بدون عنصر تزیینی تقریبا غیر ممکن است.

از این رو طراحان سعی می کنند برای فضاهای مختلف از طرح های متنوع استفاده کنند. این طرح ها ممکن است متناسب با نوع کاربری فضا انتخاب شوند. مثلا برای اتاق کودک بهتر است از طرح هایی که مناسب برای سن کودک هستند، استفاده شود. از این رو اغلب برای اتاق کودکان نیز طرح های خاصی ارائه می شود. با خرید تابلو برای این فضا، می توانیم یک دیزاین خاص را برای آن با صرف هزینه اندک ایجاد کنیم. از این رو اغلب طراحان از آثار چاپی برای طراحی فضاهای مختلف استفاده می کنند. این فضاها ممکن است کاربری های مختلفی داشته باشند.

بهترین سایت برای خرید تابلو دکوراتیو _ دکورآفیس

معجزه تابلو نقاشی مدرن در زیباسازی فضای خانه شما

همانطور که گفته شد باید با توجه به سبک طراحی فضا، تابلو دکوراتیو مناسب برای آن انتخاب شود. معجزه تاثیر این عنصر تزیینی در زیبایی فضای مدرن را نمی توان نادیده گرفت. زیباسازی فضای خانه رکن اصلی  اساسی در طراحی آن می باشد. علاوه بر این باید به کیفیت و زیبایی اثر نیز توجه شود. طرح های مدرن به دلثیل تنوع بالا، کاربرد بیشتری در این زمینه دارند. این طرح ها اغلب برای فضاهای مختلف استفاده می شوند. ممکن است از تصاویر مینیمال و فانتزی نیز در این حوزه استفاده شود. مثلا تابلو گوزن و یا تصاویر چاپی با طرح های مینیمال از این دست هستند. زیبایی یک فضا در گرو عناصر مورد استفاده در تزیین آن می باشد. به همین دلیل طراحان به این موضوع بسیار توجه می کنند.

در آثار چاپی، از طرح و تصاویر متنوعی استفاده می شود. آثار مذهبی در این زمینه تنوع بسیار زیادی دارند. شما می توانید از انواع تابلو مذهبی مانند و ان یکاد و یا چهار قل برای دیزیان منازل مسکونی استفاده کنید. این تصاویر از دیرباز در فرهنگ ایرانی جایگاه ویژه ای داشته اند. از این رو حتی در فضاهای مدرن و امروزی نیز به کار می روند.

تابلوی مناسب برای پذیرایی

فضای پذیرایی بخش بسیار مهمی در یک واحد مسکونی است. زیرا که مهمانان در این بخش پذیرایی می شوند. بنابراین باید اوج سلیقه در طراحی آن استفاده شود. شاید به جرات می توان گفت که باید بهترین فضا از نظر طراحی در منازل مسکونی باشد. از این رو همواره طرح های متنوعی برای آن طراحی می شود. تابلو مناسب برای پذیرایی باید با توجه به شیوه طراحی فضا و رنگ آمیزی آن انجام شود. مثلا طرح آن متناسب با رنگ مبلمان انتخاب شود. به طور کلی باید هماهنگی کاملی بین طرح و نحوه طراحی فضا وجود داشته باشد. در این صورت است که طراحی آن فضا به صورت اصولی انجام شده است. بهتر است طرح و رنگ با رنگ دیوار نیز همخوان داشته باشد. در این صورت یک طیف رنگی هماهنگ در دیوار ایجاد می شود که چشم نواز است.

برای پذیرایی بهتر است از تصاویر گل و طبیعت استفاده شود. در این راستا تابلو گل می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد. بهتر است که هر اتاق با توجه به نوع کاربری، با طرح های متنوع دیزاین شود. این طرح ها را می توان از تصاویر مدرن یا کلاسیک انتخاب کرد. تصاویر چاپی به قدری متنوع هستند که می توانیم از آنها برای دیزاین پذیرایی، نشیمن و سایر اتاق ها استفاده کنیم.

بهترین سایت برای خرید تابلو دکوراتیو _ دکورآفیس

نکاتی در مورد تابلو نقاشی چاپی

تابلو نقاشی چاپی امروزه کاربرد بسیار زیادی برای تزیین دیوار پیدا کرده است. در واقع طراحان به دلیل قیمت های مقرون به صرفه، زیبایی و کیفیت این آثار از آن استفاده می کنند. طرح های چاپ شده به قدری متنوع هستند که برای هر سلیقه ای طرح خاصی وجود خواهد داشت. بهتر است هر فضا با توجه به طیف رنگی دیوار طراحی شود. در طراحی دیوار علاوه بر استفاده از آثار چاپی می توان از دیوارپوش های متنوع مانند کاغذ دیواری و پوستر دیواری نیز استفاده کرد.

قیمت تابلو چاپی از نکات مهم در میزان استقبال از این آثار است. زیرا قیمت های آثار دست ساز به شدت بالا است و بسیاری از افراد توانایی پرداخت هزینه های جانبی را نخواهند داشت. از این رو از انواع بوم با تصاویر چاپ شده با کیفیت بالا استفاده می شودو حتی طراحان نیز از این نوع طرح ها استقبال کرده اند و در طراحی فضاهای مختلف مسکونی، اداری، تجاری و ... از آن استفاده می کنند. تنوع تصاویر نیز موجب شده است که تعدد آثار زیاد باشد و هر کس با توجه به سلیقه خود، طرح مورد نظر را انتخاب کند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز