خبرگزاری کار ایران

تاثیر شگفت انگیز تابلو در زیبایی دکوراسیون

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۱۴۶۹

امروزه آثار تزیینی و هنری بسیار زیادی برای دیزاین و طراحی فضا تولید می شود. اما هنوز انواع تابلو هنری به صورت دست ساز یا چاپ شده، بهترین تزیین برای یک دیوار در نظر گرفته می شود. این عنصر با شیوه های متنوعی طراحی و در اختیار مخاطب قرار می گیرد.

فروش تابلو به گونه ای است که سایر عناصر نمی توانند با آن رقابت کنند. در هر فضایی با کاربری متنوع ما شاهد استفاده از این عنصر هستیم. از این رو هنرمندان سعی کرده اند آن را با سبک های هنری متنوع ارائه دهند. این تفاوت در سبک ها موجب جذابیت و فروش بیشتر آن شده است.

سبک های هنری مانند مدرن و کلاسیک طبیعتا طرفداران بیشتری دارند. همانطور که می دانید در حال حاضر بیشتر ساختمان ها با این دو شیوه طراحی می شود. در فرهنگ ایرانی نیز از روش سنتی به عنوان جایگزینی برای سبک کلاسیک استفاده می شود. گاهی نیز از تلفیق مدرن و سنتی، طرح های بسیار جذابی پدید می آید که متناسب با آن نیز می توان از یک اثر هنری چاپی با طرح های مختلف، استفاده کرد.

سبک های هنری پرطرفدار در انواع تابلو

با بهره گیری از صنعت چاپ و امکان چاپ تصاویر بسیار با کیفیت در ابعاد بزرگ، از بوم نقاشی به عنوان بستری برای چاپ تصاویر استفاده شد. در این راستا طرح های متنوع با سبک های مختلف روی تابلو دیواری چاپ می شوند. برخی از این سبک ها را در ادامه ذکر خواهیم کرد:

  • سبک پرطرفدار مدرن
  • شیوه کلاسیک
  • سبک های جدید مانند فانتزی، مفهومی و ...

انتخاب نوع سبک اثر هنری باید متناسب با نحوه طراحی فضا باشد. مثلا اگر فضا مدرن است می توان از انواع تابلو دکوراتیو با طرح های فانتزی، مفهومی، انتزاعی، کوبیسم و ... نیز در این فضا استفاده کرد. اما در صورتی که فضا کلاسیک طراحی شده باشد نمی توان از یک بوم نقاشی مدرن استفاده کرد. زیرا از نظر سبک با یکدیگر تشابهی ندارند. این موضوع می تواند روی میزان فروش تابلو نیز تاثیرگذار باشد.

تاثیر شگفت انگیز تابلو در زیبایی دکوراسیون

تاثیر سبک هنری تابلو دیواری در طراحی فضا

با توجه به معرفی انواع سبک و تاثیر آن روی فضا، به اهمیت توجه به سبک هنری تابلو پی خواهیم برد. فضاهای مختلف با شیوه های گوناگون طراحی و ساخته می شوند. هر فضا نیازمند استفاده از عناصر مشابه و یکدست است. اگر برای یک فضای مدرن از تابلو کلاسیک استفاده شود، مطمئنا تعادل، نظم و ... بر هم می خورد. این موضوع همواره مد نظر طراحان قرار دارد. اغلب افراد بدون مطالعه یا کمک گرفتن از طراح، نسبت به دیزاین فضای زندگی خود اقدام می کنند. از این رو در بسیاری از چیدمان، حس خوشایندی به مخاطب منتقل نخواهد شد.

با خرید تابلو دیواری با سبک خاص، حس مثبتی در مخاطب ایجاد خواهد شد. بهتر است تصاویر و طرح های خاص و کمتر استفاده شده، را به کار ببریم. با این روش در طراحی فضا دست به ابتکار زده ایم و می توانیم دیزاین منحصر به فردی داشته باشیم. این موضوع تنها در گرو استفاده از آثار چاپی با تنوع زیاد و سبک های مختلف است.

انواع سبک مدرن در تابلو چاپی

سبک مدرن دارای انواع متنوعی است. از زمان ابداع این شیوه هنرمندان بسیاری نسبت به خلق آثار مدرن اقدام کرده اند. هر کدام از این آثار توانسته است یک ایده و تفکر خاص را به این سبک اضافه کند. در مورد آثار مدرن مانند تابلو نقاشی نیز این موضوع صدق می کند. به گونه ای که بسیاری از آثار امروزی صرفا با همان سبک مدرن اولیه طراحی و ارائه نشده اند. در آثار چاپی نیز آثار مختلف با تنوع بالا به مخاطب ارائه می شوند. این آثار هر کدام به شیوه خاص طراحی شده اند. اما همه آنها با فضاهای امروزی هماهنگی دارند.

یکی از ویژگی های آثار چاپی، صرفه جویی در وقت و زمان در هنگام تهیه آنها است. به این معنی که نیازی نیست که برای سفارش این آثار زمان زیادی را در نظر بگیرید. پروسه چاپ و ارائه اثر بسیار کوتاه است و در کوتاه ترین مدت زمان به دست مخاطب خواهد رسید. بنابراین می توان با صرف هزینه کمتر، در مدت کوتاه تری اثر هنری مورد نظر خود را تهیه کرد. این موضوع در مورد تمامی آثار چاپی که روی بوم نقاشی ارائه می شوند، صادق است.

تاثیر شگفت انگیز تابلو در زیبایی دکوراسیون

خرید تابلو دکوراتیو با سبک مدرن

مدرنیته از ابتدای ظهور تا به امروز در طراحی فضاها، معماری ساختمان و آثار هنری تزیینی مانند تابلو خود را نشان داده است. این دو هنر با یکدیگر مرتبط هستند و در واقع هر کدام مکمل دیگری می باشند. تنوع آثار مدرن چاپ شده روی بوم نقاشی به قدری است که برای هر موضوعی یک تابلو دیواری وجود دارد! این طرح ها همگی با سلیقه مخاطب امروزی تطابق دارد و بر همین اساس توسط طراح، طراحی شده است. از این رو می توان با انتخاب طرح مورد نظر، فضا را دگرگون کرد. در واقع یکی از شیوه های ایجاد تغییر در فضا، انتخاب یک عنصر تزیینی جدید می باشد. شاید بدون تغییر چیدمان نیز بتوان یک فضای نو و تازه را خلق کرد.

اغلب آثار نیز به دلیل استقبال مخاطبین با سبک مدرن طراحی می شود. از این رو می توان گفت مدرنیته یکی از روش های پرطرفدار در آثار هنری مانند نقاشی است. در فرهنگ ایرانی نیز گاهی برای یک فضای تلفیقی می توان از آثار سنتی مدرن استفاده کرد. در این مورد ممکن است از تصاویر یا خوشنویسی ایرانی در کنار یک نماد مدرن استفاده شود.

پرفروش ترین تابلوهای مدرن

انتخاب پرفروش ترین اثر هنری مدرن در قالب تابلو دیواری امری دشوار است. زیرا که بیشتر آثار چاپی از فروش بالایی برخوردار هستند. امروزه فروش آثار تزیینی به روش های آنلاین و حضوری انجام می شود. مخاطب با توجه به نوع طراحی فضا نسبت به خرید این عناصر اقدام می کند. بوم نقاشی بستر مناسبی را برای آثار چاپی فراهم آورده است که هم از نظر قیمت و هم طرح، بسیار خاص می باشد. تصاویر مدرن چاپ شده روی این بوم ها به دلیل جنس پارچه ی آن، بسیار طبیعی به نظر می رسند. از این رو نیاز به استفاده از طرح های دست ساز را کمتر می کنند.

میزان فروش می تواند یکی از عوامل تعیین قیمت نیز باشد. اما در مجموعه دکورآفیس تنها ابعاد تعیین کننده قیمت هستند و عوامل دیگر چندان تاثیرگذار نیستند.

تاثیر شگفت انگیز تابلو در زیبایی دکوراسیون

خرید تابلو از طریق سایت

سایت های اینترنتی برای فروش تابلو دیواری یکی از گزینه های بسیار پرطرفدار هستند. زیرا که با صرف هزینه بسیار کمی می توان انواع عناصر تزیینی را خریداری و در مدت زمان کوتاهی دریافت کرد. امروزه این روش جایگزین خرید حضوری شده است. در واقع به علت داشتن مزایایی مانند امکان مقایسه قیمت و مطالعه نظرات مشتریان، این شیوه با استقبال بیشتری مواجه شده است.

انواع عناصر تزیینی با سبک های متنوع را می توانیم از طریق سایت خریداری کنیم. البته با این وجود مجموعه دکورآفیس امکان خرید حضوری را نیز در اختیار مخاطبین قرار داده است. اما با شیوه اینترنتی امکان خرید از سایت در سراسر ایران نیز فراهم شده است و آثار هنری برای مشتریان ارسال می شوند. به طور کلی می توان با توجه به نوع سبک طراحی فضا، نسبت به خرید تابلو دیواری با شیوه مرتبط اقدام کرد. هماهنگی سبک فضا و اثر می تواند موجب خلق یک فضای هنری و با کیفیت از نظر بصری شود.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز