خبرگزاری کار ایران

تابلو‌ معرفی پایگاه‌های تاریخی قزوین به روزرسانی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۱۰۷۸

معاون میراث‌ فرهنگی قزوین از نصب و به‌ روزرسانی تابلو‌های معرفی پایگاه تاریخی شهر قزوین در مجموعه دولتخانه صفوی، منطقه الموت و سمیران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، احسان نورانی با اعلام این خبر گفت: به‌ منظور اطلاع‌رسانی شایسته به مسافران و گردشگران در اماکن تاریخی تابلو‌های پایه‌دار معرفی فضا‌های مختلف دولتخانه صفوی در پایگاه تاریخی شهر قزوین شامل حیاط‌ها و بقایای آثار تاریخی موجود در این مجموعه نصب و تابلو‌های قدیمی که به‌صورت بنر در قسمت‌های مختلف وجود داشت، جمع‌آوری شدند.

معاون میراث‌ فرهنگی قزوین اظهار داشت: در این تابلو‌ها توضیحاتی در خصوص تاریخچه هر اثر به زبان فارسی و انگلیسی همراه با پلان مجموعه دولتخانه صفوی و تعیین موقعیت قرارگیری فضا یا اثر در پلان درج شده است.

وی افزود: اختصاص دادن فضای موجود در یکی از عمارت‌های این مجموعه به نمازخانه برای استفاده بازدیدکنندگان، به‌روزرسانی تابلو‌های راهنمای گردشگران، سرویس‌های بهداشتی و تابلو‌های اینفوگرافی موزه‌ها از جمله اقداماتی است که در راستای آماده‌سازی فضا و ارائه خدمات مناسب به گردشگران انجام شده است.

نورانی گفت: همچنین به‌روزرسانی تابلو‌های معرفی و هشدار در پایگاه‌های تاریخی الموت و سمیران از دیگر اقدامات صورت‌گرفته در این زمینه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز