خبرگزاری کار ایران

بهترین لابراتوار چاپ عکس در تهران را بشناسید! + آدرس و شماره تلفن

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۷۴۲

چاپ عکس تهران: بهترین مرکز چاپ عکس تهران کجاست؟ معرفی 6 لابراتوار چاپ عکس در تهران + اطلاعات تماس (آدرس، سایت، شماره تلفن ، آیدی اینستاگرام و ...)

 عکس‌ها مجموعه‌‌ی ماندگار از تمام خاطرات هستند. آن‌ها قابلیت دارند که بعد از مدت‌ها شما را به گذشته‌های دور و نزدیک بکشانند برای همین، با چاپ کردن آن ها روی کاغذ و قرار دادن آن در قاب عکس میتوانیم کاری کنیم تا یاد خاطراتی که دوست داریم همیشه برایمان زنده باشد. اما نکته مهم کیفیت ظاهر کردن عکس هم هست، عکس چاپ شده نباید بعد از مدتی پاک شود و یا تغییر رنگ پیدا کند. در اینجا قصد داریم تا بهترین مراکز چاپ عکس را معرفی کنیم تا با خیال آسوده، چاپ کردن عکس خود را به این مراکز بسپارید.

بهترین لابراتوار چاپ عکس در تهران

 اگر به دنبال بهترین جا برای چاپ عکس در تهران هستید، در ادامه  مطلب همراه ما باشید تا شما را با 6 مرکز چاپ عکس تهران آشنا کنیم.

1- عکس پرینت

عکس پرینت یکی از بزرگ‌ترین سرویس چاپ آنلاین عکس روی محصولات متنوع مانند کاغذ عکس، شاسی، فتوبوک، مگنت، ماگ و... است. مجموعه عکس‌پرینت این امکان را برای شما فراهم آورده تا محصولات متنوع را خودشما با عکس‌های‌تان به صورت آنلاین طراحی کنید، سفارش چاپ دهید و در منزل تحویل بگیرید. گفتنی است در این مرکز تمام سفارش‌های شما به محض ثبت در سایت، در یک فرایند اتوماتیک با حداقل دخالت انسانی پردازش، چاپ و ارسال می‌شود.

عکس‌پرینت با بیش از 10 سال تجربه و حضور در فضای تجارت الکترونیکی ایران به عنوان سرویس پیشرو در زمینه چاپ آنلاین عکس شناخته شده و مورد اعتماد کاربران ایرانی قرار گرفته است.

اطلاعات تماس

  • آدرس: تهران، خیابان آزادی، نرسیده به میدان آزادی جنب بانک سپه، پلاک ۵۴۵
  • نشانی سایت: https://axprint.com
  • تلفن : ۰۲۱۶۶۰۶۶۰۴۹
  • ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه ۸:۳۰ صبح تا ۵ بعداز ظهر پنج شنبه ۸:۳۰ صبح تا ۱۲:۳۰ ظهر

2- لابراتوار چاپ نورقائم

لابراتوار چاپ عکس نورقائم، یکی از مراکزی است که سعی دارد تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد، این مرکز که یکی از بهترین لابراتوار چاپ عکس غرب تهران نیز هست، با داشتن تجهیزات به روز، خدمات گوناگون پرینت و چاپ عکس بر روی سطوح مختلف را انجام می دهد. در لابراتوار نورقائم چاپ عکس به آسان‌ترین شکل ممکن انجام شده و کافی است سایز دلخواه چاپ را انتخاب کنید، عکس‌ های خود را آپلود و سفارشتان را درب منزل تحویل بگیرید.

بهترین لابراتوار چاپ عکس در تهران را بشناسید! + آدرس و شماره تلفن

گفتنی است منظور از چاپ عکس در اینجا، پرینت کردن آن نیست بلکه در لابراتوار چاپ نورقائم، چاپ عکس بر روی کاغذ حساس به نور انجام می شود.

از دیگر خدمات این مرکز میتوان به چاپ عکس روی شاسی، چاپ عکس روی بوم، چاپ عکس پولاروید، چاپ عکس پرسنلی ، فروش قاب عکس و تابلو دکوراتیو و... اشاره کرد که با مراجعه به سایت نورقائم میتوانید به راحتی خدمت مورد نظر خود را سفارش دهید.

اطلاعات تماس

  • آدرس: تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، مرکز تجاری سپهر
  • شماره تلفن : ۰۲۱۸۸۰۸۷۰۱۹
  • سایت: https://nooreghaem.com
  • شماره واتس اپ: 09394360283
  • ساعت کاری:  10 صبح تا 9 شب
  • آیدی اینستاگرام: instagram.com/noor_eghaem

3- لابراتوار چاپ سهند

ابن مجموعه تمامی سفارشات مشتریان خود را با مراجعه حضوری و غیر حضوری در اسرع وقت آماده کرده و با تضمین بالا ترین کیفیت و پایین ترین قیمت و با ضمانت بازگشت هفت روزه در سراسر ایران تحویل می دهد.

از انواع خدمات لابراتوار چاپ سهند میشود به چاپ عکس روی شاسی ،طراحی آلبوم ژورنال و دیجیتال، چاپ آلبوم ژورنال، صحافی آلبوم ، جلد سازی از عکاسان و... اشاره کرد

باید اشاره کرد که در این مرکز تمامی مراحل چاپ عکس با نظارت کارشناسان رنگ و متخصصین چاپ صورت می گیرد.

اطلاعات تماس

  • آدرس: تهران، میدان پونک ضلع شمال شرقی جنب پل هوایی کوچه رمضانی پلاک ۳۰
  • سایت: www.sahandlab.com
  • تلفن: ۰۲۱۴۴۴۷۹۸۹۴ - ۰۲۱۴۴۸۹۲۰۴۷

4- اینستاچاپ

اینستاچاپ یکی دیگر از مراکز چاپ عکس تهران است که با خیال راحت میتوانید چاپ عکس خود را در این مجموعه انجام دهید. این مجموعه نیز یک ویژگی مهم را در دستور کار خود قرار داده که تصاویر کاربران پس از انجام سفارش به صورت غیر قابل بازگشت پاک خواهد کرد و عکس ها ذخیره نخواهند شد. شعار اینستاچاپ، "چاپ عکس با 100 سال ماندگاری رنگ " است.

اطلاعات تماس

  • آدرس : تهران ،بلوار کشاورز، نبش خیابان 16آذر، پلاک78(مجتمع فناوری دانشگاه الزهرا)، طبقه 8، واحد 809
  • تلفن: 02140884231
  • سایت: instachap.com
  • واتس اپ: wa.me/+989306078966
  • ساعات کاری : شنبه تا 4 شنبه ها ساعت 8-16 و پنجشنبه 8-13

5- چاپ لند

پنجمین مرکزی که به شما معرفی می کنیم، چاپ لند است، این مرکز در سایت خود چاپ لند را به این شکل معرفی کرده: 

مجتمع لیتوگرافی و چاپ طاها در سال ۱۳۷۸ فعالیت خود را با تاسیس یک واحد لیتوگرافی در قلب بازار چاپ ایران (ظهیرالاسلام) آغاز کرد و با مرور زمان در سال ۱۳۸۱ چاپخانه خود را راه اندازی کرد ما در سال ۱۳۹۶ با ورود به عرصه دیجیتال با برند چاپلند (بُلد شود) سعی کردیم تمام تجربیاتی بیش از ۲۰ ساله خود را در ارائه خدمات با کیفیت در بستر آنلاین در جهت اعتماد مشتریان جدیدمان به کار بگیریم سعی میکنیم خاطره خوشی از چاپ در ذهنتان به جا بگذاریم.

اطلاعات تماس

  • آدرس: تهران، خیابان جمهوری، خیابان ظهیر السلام ، پاساژ شقایق، طبقه سوم، واحد ۳۰۸، چاپلند
  • تلفن ثابت: ۷-۳۳۷۲۰۸۶-۰۲۱
  • تلفن همراه: ۰۹۲۰۱۲۳۸۲۶۳

6- چاپ عکس (chapax)

بهترین لابراتوار چاپ عکس در تهران را بشناسید! + آدرس و شماره تلفن

گروه چاپ عکس انواع خدمات چاپ مثل ، چاپ روی ماگ، چاپ تصویر روی تخته شاسی، چاپ عکس پولاروید و ... را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب ارائه می کند. این مرکز مجهز به پیشرفته ترین تجهیزات چاپ و کارشناسان و طراحان است. گفتنی است کیفیت چاپ توسط گروه چاپ عکس تضمین میگردد و در صورت عدم رضایت شما عزیزان از کیفیت چاپ هزینه پرداختی شما به طور کامل قابل استرداد میباشد. 

اطلاعات تماس

  • آدرس: تهران - سعادت آباد. سرو غربی. بعد از بلوار پاکنژاد. پلاک 72. برج سروناز. طبقه همکف. واحد 2. فتوگراد
  • شماره تماس: 22366543
  • نشانی سایت : http://chapax.ir

جمع بندی

در این مطلب به معرفی 6 لابراتوار چاپ عکس در تهران پرداختیم، سعی کردیم بهترین و باکیفیت ترین مجموعه های چاپ عکس را به شما معرفی کنیم ، حتما اگر تجربه خرید از این مراکز را دارید آن را با ما در میان بگذارید. 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز