خبرگزاری کار ایران

امضا تفاهم نامه انجمن صنفی تلفن همراه کشور و دانشگاه علمی کاربردی مرکز شیشه لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۷۱۴

در راستای توسعه اشتغال زایی ، کارآفرینی ، آموزش و مدیریت دانش بنیان فعالان حوزه تلفن همراه ، تفاهم نامه ای فی ما بین انجمن صنفی تلفن همراه کشور و دانشگاه علمی کاربردی مرکز شیشه لرستان شد .

 دکتر احمدرضا عارف، رییس دانشگاه علمی کاربردی مرکز شیشه لرستان،ضمن اعلام خبر فوق  با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته توسط این دانشگاه گفت: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان مساله بیکاری جوانان و یافتن راهکاری برای کاهش نرخ بیکاری است و به همین منظور، انعقاد چنین تفاهم‌نامه‌هایی در افزایش اشتغالزایی برای جوانان بسیار موثر است.

وی با بیان آن که این دانشگاه تا کنون ۵۵۰۰ فارغ التحصیل داشته است، تصریح کرد: حدود ۷۰ درصد این فارغ التحصیلان وارد بازار کار شده‌اند و این در حالی است که در حال حاضر ۱۲۰۰ دانشجو در حال تحصیل در این مرکز هستند.

احمد رضا عارف ادامه داد: توسعه پایدار فضای آموزشی ، اشتغالزایی ، کارآفرینی  و  پیشرفت امور زندگی مردم به ویژه جوانان ایران اسلامی به ویژه در استان لرستان و الیگودرز دغدغه اصلی ماست و بر این اساس ، پس از تحقیق و بررسی های بسیار  و چندین مرحله مذاکرات با هییت رییسه انجمن صنفی تلفن همراه ، سیم کارت و لوازم جانبی کشور  به نتایج بسیار موفقیت آمیزی دست یافتیم  و در همین راستا   تفاهم نامه ای علمی ، آموزشی  و صنعتی  منعقد گردید .همچنین در این مراسم ،حجت الاسلام مهدی سرلک  نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر الیگودرز ، ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه ، از خدمات و تلاش های غیورانه احمدرضا عارف  ریاست هییت امنا دانشگاه علمی کاربردی مرکز شیشه لرستان تقدیر نمود  و طی سخنانی بر ضرورت استفاده صحیح از فناوری و تلفن همراه در کشور تاکید کرد و اظهار داشت: مساله فضای مجازی یک مساله بسیار مهم و واقعیتی غیر قابل انکار است به طوری که باید متناسب با زیست بوم و فرهنگ کشورمان و در قالب فرهنگ ایرانی اسلامی مدیریت و مورد استفاده قرار گیرد.

وی با تاکید بر بومی سازی فضای مجازی در کشور، تصریح کرد: امروز دشمن از مرزها به مغزها رسیده یعنی می‌خواهد از طریق فضای مجازی، کنترل مغزها را در اختیار بگیرد که این نوعی جنگ نرم محسوب می‌شود.

امضا تفاهم نامه انجمن صنفی تلفن همراه کشور و دانشگاه علمی کاربردی مرکز  شیشه لرستان

افشار فروتن لاریجانی رییس انجمن صنفی تلفن همراه کشور ، در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش و دلسوزی مسوولان استان لرستان و به ویژه دکتر  احمد رضا عارف  رییس هییت امنا دانشگاه علمی کاربردی مرکز شیشه لرستان برای توسعه آموزش ، کارآفرینی ، اشتغال زایی منطقه الیگودرز  و  آبادانی ایران اسلامی خاطرنشان کرد : آماده همکاری و حمایت لازم از فعالیت های دانش بنیان و خدمت رسانی به آحاد مردم لرستان و الیگودرز به ویژه جوانان هستیم .

در بخش ویژه مراسم ، دکتر احمدرضا عارف به عنوان رییس انجمن صنفی تلفن همراه الیگودرز معرفی گردید و از خانواده های شاخص شهدا ، نخبگان ورزشی ، علمی و بانوان کارآفرین با هداء لوح ،  تجلیل شد.

امضا تفاهم نامه انجمن صنفی تلفن همراه کشور و دانشگاه علمی کاربردی مرکز  شیشه لرستان

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز