خبرگزاری کار ایران

با استفاده از متد فناورانه شرکت «کمپانی پول» (Companypoll) صورت گرفت؛

حل مشکلات و موانع صادرات محصولات ایران به بازارهای جهانی

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۷۶۷۸

همواره صادرات محصولات و کالاها با مشکلاتی روبه‌رو بوده و این مسائل به‌ویژه در زمینه محصولات غذایی با سخت‌گیری‌های بیشتری همراه بوده است؛ اما اکنون بسیاری از شرکت‌های تجاری در دنیا موفق شده‌اند تا حدود زیادی این مشکلات و موانع را به لطف ارتباط و همکاری با سامانه شرکت «کمپانی پول» (Companypoll) برطرف کنند.

به گزارش ایلنا؛ همواره صادرات محصولات و کالاها با مشکلاتی روبه‌رو بوده و این مسائل به ویژه در زمینه محصولات غذایی با سخت‌گیری‌های بیشتری همراه بوده است؛ اما شرکت (مستر رایت Mr.Right) در شهر تورنتو کانادا موفق شده تا حدود زیادی این مشکلات و موانع را به لطف ارتباط و همکاری با سامانه شرکت «کمپانی پول» (Companypoll) برطرف کند.

محصولات برند یک و یک متعلق به شرکت دشت مرغاب که یک شرکت بورسی با نماد «غدشت» است با توجه به کیفیت ممتاز و سابقه‌ای که دارد، همواره مورد توجه خارجی‌ها و از جمله ایرانیان مقیم خارج بوده و هست.

امینی مدیرعامل شرکت مستر رایت در توضیح حوزه فعالیت خود اظهار کرد: چندین سال در کار واردات مواد غذایی ازجمله محصولات یک و یک هستیم و همواره تلاش ما این بوده که موانع و مشکلات را تسهیل کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چه پیشنهادی برای واردات محصولات و مواد غذایی از ایران به کشورهای مقصد دارید؟ توضیح داد: شرکت «کمپانی پول» (Companypoll) با راه‌اندازی سامانه تحویل کالا در کشور مقصد؛ واردات محصولات از ایران به مقصد کشورهای هدف را تسهیل کرده و تسویه را به چند روش مختلف ازجمله «گشایش ال‌سی»، «سوئیفت» و «رمرارز» مهیا کرده است و ما قصد داریم کالاهای مورد نیاز کشورهای مختلف را از طریق سامانه تحویل کالا در مقصد و شرکت کمپانی پول انجام بدهیم.

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز