خبرگزاری کار ایران

چگونه محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی را انسانی کنیم؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۶۶۰

از ChatGPT تا Bard، آیا روبات‌ها در نهایت نویسندگان بهتری از انسان‌ها شده‌اند؟

نه کاملا. اگرچه علاقه به بازاریابی محتوای هوش مصنوعی (AI) و مقالات تولید شده توسط هوش مصنوعی ممکن است در بالاترین حد خود برای سئو قرار داشته باشد ، شواهد نشان می‌دهد که روبات‌ها هنوز راه درازی برای تولید محتوایی نزدیک به محتوای تولید شده توسط انسان دارند. گفته می شود، هوش مصنوعی می تواند ابزار مفیدی برای کمک به شما در ایجاد محتوای سفارشی برای سئو سایت باشد. اما در پایان باید لمس انسانی را اضافه کنید و شخصیت برند خود را تزریق کنید.

اگر می‌خواهید با ابزار محتوای هوش مصنوعی در زمان خود صرفه‌جویی کنید، پس از آن برای انسانی کردن محتوا وقت بگذارید تا بتوانید به مشتریان خود تجربه‌ای عالی ارائه دهید.

محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی چیست؟

محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی می تواند هر چیزی باشد، از پست های وبلاگ گرفته تا کتاب، مقاله یا کپی بازاریابی ایجاد شده توسط یک ماشین. با این حال، ربات ها هنوز به نقطه ای نرسیده اند که قادر به تولید محتوا از هیچ باشند. آنها هنوز به دستورات و پارامترهای یک انسان نیاز دارند. این پارامترها بر اساس پیچیدگی ابزار نوشتن هوش مصنوعی متفاوت هستند . برخی می توانند کل مقاله را فقط با یک کلمه کلیدی بچرخانند، در حالی که برخی دیگر ممکن است به مقداری بیشتر نیاز داشته باشند، مانند توضیحات یا طرح کلی پاراگراف.

بدون اینکه خیلی فنی باشد، هوش مصنوعی به لطف تولید زبان طبیعی ( NLG ) می تواند «کار» کند. NLG جدید نیست - از دهه 1960 وجود داشته است. اما، اخیراً NLG به لطف پیشرفت‌های فناوری و بخش «هوشمندی» هوش مصنوعی بسیار خوب شده است. رایانه‌ها می‌توانند دستورالعمل‌هایی را که اکنون به آنها می‌دهیم بهتر بخوانند، یعنی می‌توانند بهتر بنویسند.

چرا انسانی کردن محتوای مصنوعی مهم است؟

ممکن است هوش مصنوعی در حال افزایش باشد، اما هنوز راه هایی در پیش دارد. بیشتر اوقات، محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی به نظر می رسد که توسط یک ربات نوشته شده است. سفت و تا حدودی تکراری است. رباتی که محتوا را نوشته ممکن است معنی را دریافت کرده باشد اما اصل را از دست داده باشد. همانطور که مردم در مورد ai عجیب و غریب با توجه به شخصیت های انسان نما صحبت می کنند، یک موضوع عجیب با محتوای هوش مصنوعی وجود دارد که ممکن است خوب به نظر برسد، اما با بررسی دقیق‌تر، چیزی ناراحت‌کننده و کمی «خارج» از موضوع اصلی وجود دارد که هوش مصنوعی قادر به درک آن نیست.

افزودن لمس انسان نیز به موارد زیر کمک می کند:

  • افزایش شخصی‌سازی : ما هنوز به نقطه‌ای نرسیده‌ایم که هوش مصنوعی بتواند صدایی معتبر داشته باشد یا پیام‌های شما را با مخاطبانتان طنین‌انداز کند.
  • اشتباهات را تصحیح کنید: ربات‌های چت ممکن است خوب باشند، اما با کامل بودن فاصله زیادی دارند. آنها اشتباه می کنند و معمولاً قطعات اورجینال بدون عیب تولید نمی کنند.
  • تقاضای کاربران را برآورده کنید: اکنون محتوای بیشتری از همیشه وجود دارد و تقاضا برای محتوا در حال افزایش است. برای پاسخگویی به تقاضا، هوش مصنوعی می‌تواند به ساده‌سازی کار کمک کند، اما هرگز نباید برای تولید محتوا برای برند شما در همه کانال‌ها صرفاً به آن اعتماد کرد.

افزایش نرخ تبدیل: محتوای AI متراکم و طولانی هیچ طرفدار یا مشتری جدیدی برای شما به ارمغان نخواهد آورد. برای دریافت این تبدیل ها، باید چند نکته انسانی اضافه کنید.

چگونه می توان محتوای هوش مصنوعی را انسانی کرد؟

هوش مصنوعی می تواند به شما در تولید محتوای بیشتر و بهبود تلاش های بازاریابی دیجیتال کمک کند . کارهایی وجود دارد که می توانید انجام دهید تا آن محتوا واقعی تر و واقعی تر شود:

  • با محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی مانند پیش نویس اول رفتار کنید: هوش مصنوعی یک ابزار است نه یک استراتژی. همیشه محتوایی را که روبات‌های شما ایجاد می‌کنند بخوانید و قبل از پخش زنده، تغییرات و تنظیماتی را انجام دهید.
  • برای مردم بنویسید: گوگل ابتدا به محتوای نوشته شده برای افراد پاداش می دهد و در مرحله دوم بهینه سازی موتور جستجو (SEO). این بدان معناست که هنگام بررسی محتوای هوش مصنوعی بر روی آنچه خوانندگان شما نیاز دارند و می خواهند تمرکز کنید. مقاله‌ها و پست‌های وبلاگی که منتشر می‌کنید باید چیزی ارزشمند برای انسان‌ها ارائه کنند. محتوای شما همچنین باید تجربه کاربری را تقویت کند .
  • از ابزارهای مناسب استفاده کنید: همه ابزارهای محتوای هوش مصنوعی به طور یکسان ایجاد نمی شوند. اگر هدف شما تولید محتوا است، به جای ویرایش یا تقویت سئو سایت، ابزاری را انتخاب کنید که در آن تخصص دارد.
  • زمینه را در نظر بگیرید: هوش مصنوعی هنوز تفاوت های ظریف یا زمینه را ندارد. در ایجاد محتوای عمومی خوب است، اما برای برقراری ارتباط با مخاطب هدف تلاش می کند. وقتی محتوای هوش مصنوعی را ویرایش می کنید، این شما هستید که باید آن نکات کوچکی را اضافه کنید که با نوع خاصی از مصرف کننده یا مخاطب صحبت می کند.
  • از صدای برند خود استفاده کنید: صدای برند شما به شما این امکان را می دهد که احساسات خاصی را در مخاطبان خود تحریک کنید. همچنین به برند شما شخصیت می بخشد. هوش مصنوعی معمولاً نمی‌تواند صدای برند تولید کند، بنابراین این شما هستید که بعداً آن را اضافه کنید تا محتوای خود را کمی افزایش دهید.
  • آن را کوتاه کنید: اگر تولید کننده محتوای هوش مصنوعی شما یک پاراگراف 250 کلمه ای پر از اجرا را به عقب برگرداند، باید آن را ویرایش کنید. تکه های بزرگ متن را جدا کنید. طول جملات را کوتاه کنید. محتوا را قابل اسکن و اسکن کنید.

چگونه محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی را انسانی کنیم؟

آیا استفاده از محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی به رتبه بندی جستجوی شما آسیب می رساند؟

وقتی نوبت به بهبود رتبه بندی وب سایت شما در موتورهای جستجو می رسد، ممکن است وسوسه شوید از محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی استفاده کنید. با این حال، این می تواند در درازمدت بیشتر ضرر داشته باشد تا سود. موتورهای جستجو از الگوریتم‌های پیچیده برای تعیین رتبه‌بندی استفاده می‌کنند، و در حالی که محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی می‌تواند زیبا به نظر برسد، اغلب فاقد جزئیات منحصربه‌فردی است که موتورهای جستجو هنگام فهرست‌بندی وب‌سایت به دنبال آن هستند. در نتیجه، اگر موتور جستجو تشخیص دهد که محتوا فاقد اصالت است، ممکن است وب سایت شما در رتبه بندی جستجو پایین بیاید. برای اطمینان از اینکه رتبه بندی جستجوی وب سایت شما آسیب نمی بیند، بهتر است به محتوای با کیفیتی که توسط انسان ها ایجاد می شود تکیه کنید.

محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی ممکن است دارای همان سطح کیفیت و ارتباط محتوایی که توسط یک نویسنده انسانی ایجاد شده است نباشد. به همین دلیل، هنگام در نظر گرفتن محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی برای اهداف سئو، بهتر است احتیاط کنید .

برای بازاریابی محتوای معتبر و سئوی سایت seoword.org می تواند به شما کمک کند

بازاریابی با جاذبه صفر می تواند به شما کمک کند تا به محتوای خود حس انسانی بدهید. به عنوان یک آژانس بازاریابی دیجیتال با خدمات کامل ، ما با شما همکاری می کنیم تا یک استراتژی منحصر به فرد ایجاد کنیم و به شما کمک کنیم به اهداف خود برسید. برای دریافت خدمات بازاریابی محتوای معتبر همین امروز با ما تماس بگیرید .

 

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز