خبرگزاری کار ایران

140+ دمو قالب وودمارت (المنتور و ویژوال) + (بسته نصبی)

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۶۱۵

دموهای قالب وودمارت شامل بیش از 288 دمو آماده با بسته نصبی در این صفحه معرفی و برای دانلود ارائه شده اند. در این صفحه به دموهای ویژوال کامپوزر و المنتوری وودمارت به صورت فارسی و انگلیسی دسترسی خواهید داشت.

دمو قالب وردپرس چیست؟

دمو قالب وردپرس، یک پیش نمایش و نمونه ای از یک سایت آماده است که از قبل راه اندازی شده است. معمولاً این دموها شامل ساختار، متون و تصاویر آزمایشی هستند که از قبل بر روی آن ها وجود دارد. شما برای ایجاد سایت شخصی خود می توانید به راحتی از این دموها استفاده کرده و با کمک این دموها به ظاهر دلخواه خود در وب‌سایتتان دست یابید.

به بیان دیگر می توان گفت می توان با استفاده از این دموها یک سایت آماده در اختیار داشت و پس از نصب دموها تنها کافی است که محتوای خودتان را جایگزین این محتوای آزمایشی کنید و یا با استفاده از این طرح های آماده به طرح دلخواه خود دست پیدا کنید. یعنی با دموهای آماده و آموزش وردپرس رایگان در سریعترین زمان می توانید سایت دلخواه خود را راه اندازی کنید.

کاربرد قالب وودمارت

یکی از قالب های فروشگاهی و چندمنظوره وردپرس خرید قالب وودمارت یا به انگلیسی woodmart است که محبوبیت جهانی پیدا کرده است. کاربرد اصلی قالب وودمارت در طراحی سایت های فروشگاهی، فروش فایل و محصولات دانلودی، فایل های آموزشی و مجازی و ارائه خدمات است. دموهای وودمارت برای طراحی سایت های شرکتی و سایت های چندمنظوره نیز به کار می روند و موجب انعطاف پذیری چندین برابر این قالب شده اند. کاربردهای اصلی قالب وودمارت شامل موارد زیر است:

  • راه اندازی سایت فروشگاه اینترنتی برای فروش آنلاین محصولات فیزیکی
  • راه اندازی سایت فروش فایل های دانلودی مانند فایل های طرح های گرافیکی
  • راه اندازی سایت فروش محصولات آموزی از جمله پکیج های آموزشی
  • راه اندازی سایت محصولات مجازی مانند خدمات یا لایسنس های نرم افزاری
  • راه اندازی سایت های شرکتی
  • راه اندازی سایت های چند منظوره

144 دمو قالب وودمارت

سایت یونی وودمارت که مرجع قالب وودمارت در ایران است برای اولین بار در جهان، تمام دموهای قالب وودمارت را راست‌چین و فارسی سازی کرده و برای تمامی دموها یک فایل نصبی آسان قالب به صورت سایت آماده تهیه کرده است. با استفاده از این بسته نصبی می توانید به سادگی و با چند کلیک ساده یک سایت مشابه با دموی فارسی موردنظر راه اندازی کنید.

144 دمو قالب وودمارت فارسی 72 دمو المنتور و 72 دمو ویژوال کامپوزر سایت سازنده را در بر می گیرد که فارسی سازی و راست‌چین شده اند و به صورت بسته نصبی آسان در اختیار مشتریان قرار می گیرند.

روش نصب دمو قالب وودمارت با بسته نصبی در یک ویدئوی 5 ساعته در یونی وودمارت به کاربران ارائه می شود.

72 دموی المنتور قالب وودمارت

از آنجا که تعداد قالب های آماده وردپرس معدود بودند، به مرور تعداد سایت هایی با ظاهر تکراری زیاد شدند. از این جهت راه اندازی سایت بدون کدنویسی جای خود را به طراحی سایت با کدنویسی داد. صفحه سازها در این زمان ظهور پیدا کردند که امکان طراحی هر گونه چیدمان و ظاهر سفارشی سازی شده را در سایت ها فراهم کردند.

صفحه سازها افزونه هایی هستند که امکانات طراحی سایت بدون کدنویسی را در وردپرس ممکن می سازند. می توان کاربرد صفحه سازها را اینگونه بیان کرد که کاری که در گذشته توسط طراحان قالب با کدنویسی انجام می شد، اکنون بدون کدنویسی در اختیار کاربران قرار می گیرد.

صفحه ساز المنتور و ویژوال کامپوزر از محبوب ترین افزونه های صفحه ساز وردپرس هستند و قالب وردپرس وودمارت از هر دوی این صفحه سازهای محبوب جهان پشتیبانی می کند. قالب وردپرس وودمارت شامل 72 دموی المنتور است که به صورت فارسی سازی شده و به صورت اختصاصی در سایت یونی وودمارت در اختیار کاربران قرار می گیرند.

140+ دمو قالب وودمارت (المنتور و ویژوال) + (بسته نصبی)

با آموزش المنتور در فکت وردپرس می توانید کار با این صفحه ساز را یاد بگیرید ولی طراحی سایت فرآیندی زمان بر است. پس دموهای المنتوری آماده وودمارت خیلی سریع شما را هدفتان می رساند.

72 دموی ویژوال کامپوزر وودمارت

صفحه ساز ویژوال کامپوزر یکی از محبوب ترین و قدرتمندترین افزونه های صفحه ساز در جهان است که در بین طراحان سایت بسیار مشهور شده است. همانگونه که قبلاً نیز اشاره شده قالب وودمارت با هر دو صفحه ساز المنتور و ویژوال کامپوزر هماهنگی دارد و طرح های آماده زیادی در این قالب وجود دارد. تعداد 72 دموی ویژوال کامپوزر در قالب وودمارت وجود دارد که فارسی سازی شده اند تا کاربران سایت های فارسی بتوانند به بهترین کارایی دسترسی داشته باشند.

بسته نصبی قالب وودمارت چیست؟

بسته نصبی قالب وودمارت یک روش جدید برای راه اندازی یک سایت است که امکان راه اندازی یک ساده حرفه ای را تنها با چند کلیک فراهم می سازد. با استفاده از بسته نصبی قالب وودمارت می توانید یک سایت را بدون صرف وقت و انرژی و بدون نیاز به دانش طراحی سایت برای کاربران ممکن می سازد. روش راه اندازی بسته نصبی قالب وودمارت بسیار آسان بوده و شامل مراحل زیر است:

  • در ابتدا فایل نصبی وودمارت را بر روی هاست خود آپلود کنید.
  • فایل بسته را اجرا کنید.
  • مراحل نصب را با چند کلیک ساده انجام دهید.
  • سایت حرفه ای شما با تمام امکانات در عرض 2 دقیقه آماده خواهد شد.

بیش از 144 سایت آماده با تنوع موضوعی با قالب وودمارت در یونی وودمارت آماده شده است و به صورت بسته نصبی آسان در اختیار کاربران قرار می گیرد. با استفاده از این سایت های آماده می توانید در عرض 2 دقیقه و به صورت فوری یک سایت حرفه ای برای کسب و کار خود راه اندازی نمایید.

144 بسته نصبی قالب وودمارت (دموهای فارسی قالب وودمارت)

140+ دمو قالب وودمارت (المنتور و ویژوال) + (بسته نصبی)

144 بسته نصبی قالب وودمارت  به صورت دموهای فارسی قالب وودمارت در سایت یونی وودمارت ارائه شده اند که کاربران می توانند با مراجعه به این سایت این بسته نصبی راست‌چین شده را به راحتی تهیه کنند. این سایت علاوه بر قالب اصلی لایسنس فعال و بسته نصبی 144 سایت آماده فارسی، 20 افزونه پرمیوم هدیه دیگر را نیز به کاربران ارائه می کند.

بسته نصبی قالب وودمارت در سایت یونی وودمارت شامل موارد زیر است:

  • امکان دسترسی به قالب اورجینال با ترجمه فارسی و به صورت کاملا راست‌چین شده
  • دسترسی به بسته 144 دمو آماده فارسی با بسته نصبی آسان
  • امکان درون ریزی 144 دموی المنتور و ویژوال کامپوزر
  • مجموعه ای دموهای آماده که شامل 288 دمو آماده خواهد بود
  • دسترسی به 20 افزونه پرمیوم هدیه
  • امکان دسترسی به 100 فونت فارسی که بر روی قالب نصب شده اند
  • پشتیبانی دائمی و رایگان از قالب وودمارت
  • امکان بروزرسانی رایگان و دائمی بسته خریداری شده
  • نصب و راه اندازی اولیه رایگان
  • با 30 روز ضمانت خرید ارائه شده توسط سایت یونی وودمارت

خرید قالب با 288 دمو آماده در سایت یونی وودمارت

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز