خبرگزاری کار ایران

طراحی سایت ، قالب مذهبی و موزیک وردپرس

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۳۰۸

طراحی سایت دیگر یک کار فنی نیست . بلکه طراحی وبسایت های حرفه ایی یک هنر بزرگ به حساب میایند . آموزش های طراحی سایت متنوعی را میتوان در دنیای اینترنت پیدا کرد . اما بهترین شیوه آموزش این است که با یک پکیج یا منبع جامع فقط سر و کار داشته باشید . اینطوری بهتر مطالب را آموزش می بینید .

 

 همچنین در سریع ترین زمان ممکن میتوانید اولین سایت خود را طراحی کنید و از آن به عنوان نمونه کار استفاده کنید . طراحی سایت روش های مختلفی دارد . یکی از معروف ترین روش های آن استفاده از CMS هایی مانند وردپرس است .

تابحال واژه سایت وردپرسی به گوشتان خورده ؟ خب حالا همین سایت وردپرسی چطوری ساخته میشود ؟ اجزای اصلی سایت وردپرسی چیه ؟ میتوانم با وردپرس سایت های حرفه ایی طراحی کنم ؟ طراحی سایت موزیک تخصص اصلی تیم وبیت است.

خب در جواب سوالات بالا باید بگم که ، وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا قدرتمنده که باهاش میتونید کلی سایت های حرفه ایی بسازید . آموزش های وردپرس و وبمستری با وردپرس رو میتوانید در اینترنت پیدا کنید . اما همانطور که بالاتر گفتیم ، بهتر است از یک منبع و مرجع به عنوان آموزش استفاده کنید . سایت وبیت یکی از سایت های وبمستریه که آموزش های متنوعی رو در زمینه طراحی وبسایت قرار میدهد . شما میتوانید برای یادگیری بیشتر در زمینه وب از این وبسایت مرجع استفاده کنید . در وبیت شما میتوانید علاوه بر آموزش های متنوع ، قالب ها و افزونه های بسیاری را به صورت رایگان تهیه کنید . حالا که حرف از قالب هایی وردپرسی شد ، باید بگم در قسمتی از این مقاله ، قالب ها و پلاگین های وردپرس رو مورد بحث قرار میدهیم .

وردپرس چیه و چگونه وبسایت طراحی کنم ؟ (پیش نیاز ها و سرفصل های یادگیری )

اولا وردپرس یک سیستم مدریت محتواعه که چندین سال پیش توسط گروهی از توسعه دهنده به وجود آمده است . منظورم از توسعه دهنده ها ، همان برنامه نویس های php و وب هستند که چنین سیستمی را برای راحتی کاربران ساخته اند . با وردپرس هم مدیریت و هم پیشتیانی سایت راحت تره . علاوه بر آن هزینه های طراحی سایت را به شدت کاهش داد تا هرکسی برای بیزینس خود بتواند سایت تهیه کند . این روزها ، وبسایت ابزار بسیار مهمی برای بیزنیس های آنلاین  به حساب میاید . از اونجایی که بیزینس های انلاینی مانند دیجی کالا به درامد های هنگفتی دست پیدا کرده اند ، وبسایت ها و کسب و کار های آنلاین هم از اهمیت بیشتری برخوردار هستند .

شما برای طراحی وبسایت ، علاوه بر دانش قبلی نیاز به یک سری ابزار به عنوان پیش نیاز ها دارید . اولین کار برای طراحی سایت ، کسب دانش آن است . وقتی شما در طراحی وبسایت مهارت دیده باشید به راحتی میتوانید پروژه های خود را مدیریت کنید . این به همین راحتی که میگم نیست اما بعد از یک مدت تلاش و یادگیری میتوانید به درجات بالاتر این عرصه دست پیدا کنید . مهم ترین پیش نیاز های داشتن سایت وردپرسی ، هزینه ، زمان ، هاست ، دامین ، مدیریت بهینه آن است . بهتر است قبل اینکه شروع به یادگیری وردپرس کنید ، با مهم ترین سرفصل های آن آشنا بشوید :

  1. یادگیری html
  2. یادگیری css
  3. یادگیری طراحی بهینه
  4. آشنایی با مباحث طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری
  5. آشنایی با فرایند گرفتن هاست و دامین
  6. ایجاد وبسایت با استفاده از هاست و دامین و فایل های وردپرسی
  7. آشنایی اولیه به مفاهیم افزونه و قالب
  8. آشنایی اولیه با پلاگین های مهم وردپرسی
  9. کسب اطلاعات درمورد انواع سایت های وردپرسی و قالب های آن
  10. آشنایی با مباحث اولیه سئو
  11. توسعه و کدنویسی وردپرس
  12. آشنایی اولیه با توابع پیش فرض در وردپرس

تعریف افزونه یا پلاگین در وردپرس :

طراحی سایت ، قالب مذهبی و موزیک وردپرس

واژه پلاگین فقط محدود به وردپرس نیست ، بلکه در کارهای مختلف مانند طراحی نرم افزار ، سیستم های پیچیده ، بازی سازی ، طراحی اپ های موبایل ، گرافیک ، محیط های برنامه نویسی و .... مورد استفاده قرار میگیرد . به طور کلی یک واژه سراسری در حوزه تکنولوژیه . پلاگین به معنای یک ابزار ، اهرم و یا نرم افزار جانبی هرچیزی است که به اون پروژه یا کاری که داریم انجام میدهیم ، قابلیت های جدید اضافه میکند . پلاگین (plugin) هم مثل دیگر واژه ها در حوزه وب ، یک کلمه انگلیسیه که مترادف فارسی آن تعریف شده است . مترادف فارسی پلاگین همان افزونه است . افزونه به معنای افزودنی است . یعنی شما میتوانید با استفاده از افزونه های متعدد ، افزودنی های متعددی را به سایت خود اضافه کنید . داشتن افزونه های متعدد در وبسایت کار بهینه و خوبی نیست . پس بهترین کار استفاده از مهم ترین افزونه هاست . یعنی همه افزونه های کم کاربرد یا بی کاربرد سایت خود را غیر فعال و حذف کنید !

قالب های وردپرسی

قالب یا تم ، یکی از مهم ترین اجزاء وردپرس است . در کنار هاست ، دامین ، افزونه و خود وردپرس ، داشتن یک قالب هم برای وبسایت بسیار مهم است . سایت وردپرسی قالب های بسیاری دارد . اینکه از چه قالبی استفاده کنیم به سلیقه و انتخاب مدیر سایت بستگی دارد . قالب ها معمولا به دو وجه رایج موجود هستند . 1 - قالب اختصاصی (با کدنویسی تیم های برنامه نویسی ) 2 - قالب های اماده ( با دانلود قالب وردپرس موزیک رایگان موزیکیت ساخته شده توسط تیم حرفه ای وبیت می توانید یک سایت موزیک رایگان و حرفه‌ای داشته باشید. )

طراحی سایت ، قالب مذهبی و موزیک وردپرس

شما میتوانید از هر دو نوع قالب استفاده کنید . این کاملا به نظر و کارایی وبسایت شما بستگی دارد . همچنین شما میتوانید از قالب های متنوعی در سایت وبیت استفاده کنید . در این وبسایت شما میتوانید قالب موزیک ، قالب مذهبی وردپرس ، ویدئو و چند رسانه ایی را پیدا کنید . چرا که برای این نوع وبسایت ها ، قالب های موزیک و مذهبی کمتر در دسترس هستند .

جمع بندی :

به طور کلی در این مقاله به روش های طراحی سایت و کاربرد هایش اشاره کردیم . همچنین وبیت را به عنوان یکی از بهترین منابع یادگیری عرصه وب معرفی کردیم . یکی از خوبی های وبیت ، این است که در زمینه آموزش های طراحی سایت و سئو ، بسیار فعال است .  قالب های وردپرسی که در سطح اینترنت زیاد پیدا نمیشوند را میتوانید در وبیت مشاهده کنید و افزونه هایی که میخواهید را به صورت رایگان تهیه کنید . چنانچه سوالی درمورد این مقاله داشتید میتوانید از قسمت کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز