خبرگزاری کار ایران

آیا در سئو امکان ضمانت جایگاه وجود دارد ؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۰۲۰۷

مسئله‌ی سئو سایت آنقدر پیچیده است که حتی با پیشرفت‌های آنچنانی که در این حوزه شکل گرفته است، باز هم زوایای پنهان بسیاری را برای آن متصور هستیم. در واقع وقتی صحبت از خدمات سئو سایت می‌شود باید به دسته‌ای از فعالیت‌ها توجه داشت که در یک راستا و برای یک هدف در نظر گرفته می‌شوند. امروزه وبمسترهای زیادی علاقه به رشدهای آنچنانی سایت‌شان دارند و از سئوکاران درخواست جایگاه‌های بالا در بسیاری از کلمات کلیدی بعضاً سخت دارند و نکته‌ی مهمتر این که فکر می‌کنند حتی اگر با یک سئوی درست و کاملاً کلاه سفید به رتبه‌ی خوبی دست پیدا کنند، باید برای همیشه جایگاه‌شان حفظ شود.

اما پر واضح است که خدمات سئو سایت به هیچ عنوان تضمینی برای حفظ رتبه قائل نخواهد بود و این امر منوط به تلاش برای حفظ جایگاه و رتبه خواهد بود که ما در ادامه‌ی این مقاله به مواردی اشاره خواهیم کرد که در نظر گرفتن همیشگی آنها برای حفظ جایگاه یک کلمه کلیدی الزامی به نظر می‌رسد.

طراحی سایت

برای آن که یک سایت از هر لحاظ جایگاه ویژه‌تری را بدست آورد، پرواضح است که در درجه‌ی اول باید ساختار کلی طراحی یک سایت اصلاح و با به روزترین متدهای سئو در دنیا مطابقت داده شود و هر گونه ضعف طراحی، چه از لحاظ کدنویسی و چه از لحاظ گرافیکی به سرعت پوشش داده شود. از طرف دیگر اگر بنا به استفاده از مدیریت محتواهای آماده مانند وردپرس باشیم، باز هم باید از لحاظ کدنویسی اصلاحاتی صورت گیرد و حتی باید قالب‌های مورد استفاده نیز به سرعت با آخرین متدهای روز سئو هماهنگ شود. گفتنی است که طراحی سایت سئو شده از اولین خدمات سئو سایت محسوب می‌شود که هر تیم تخصصی سئو باید آن را در نظر بگیرد.

تولید محتوای درست

نه تنها برای بدست آوردن یک جایگاه مناسب باید به تولید محتوای درست پرداخت، بلکه باید برای حفظ آن جایگاه نیز تلاش دوچندانی برای تولید محتوا کرد. بسیاری از مدیران سایت‌ها قبل از آن که به یک جایگاه درست از لحاظ سئو دست پیدا کنند، شروع به تولید محتواهای ارزشمند کرده و پس از آن به کلی این موضوع را رها می‌کنند که نتیجه‌ی آن از دست دادن جایگاه بدست آمده خواهد بود. در واقع اگر از خدمات سئو سایت یک تیم حرفه‌ای کمک بگیرید، حتماً به شما گوشزد خواهد کرد که تولید محتوا حرف اول و آخر را برای بدست آوردن و همچنین تضمین جایگاه سئو خواهد زد.

استفاده درست از بک لینک

بک لینک! موضوعی که حتماً باید برای ارتقاء رتبه یک سایت یا حتی یک کلمه در نظر گرفته شود. اما موضوع مهم‌تر این است که چگونه باید مبحث پیچیده‌ی بک لینک را مدیریت کرد تا نه تنها آسیبی به روند پیشرفت سایت وارد نکند، بلکه بعنوان یک موتور محرک نیز عمل نماید. همانطور که می‌دانید برای استفاده درست از بک لینک باید سایت‌هایی را شناسایی کرد که از هر لحاظ مورد اعتماد گوگل هستند. اولین مورد را نیز می‌توان به محبوب بودن سایت مبدأ اختصاص داد و همین طور اسپم نبودن آن فوق‌العاده دارای اهمیت است. بسیاری از تیم‌های تخصصی سئو استفاده از بک لینک را فقط در مواردی ضروری می‌دانند که نیاز حتمی یک سایت برای پیشرفت باشد.

آیا در سئو امکان ضمانت جایگاه وجود دارد ؟

به کارگیری از رپورتاژ

رپورتاژها یکی دیگر از موارد خدمات سئو سایت هستند که برای پیشرفت یک سایت و حتی تثبیت رتبه و جایگاه یک کلمه بسیار ارزشمند بوده و توصیه می‌شود که مدیران سایت‌ها حتماً از این امکان استفاده کنند. البته باید در نظر بگیرید که متن یک رپورتاژ و تعداد لینک‌هایی که در آن قرار داده می‌شود، از اهمیت بسزایی برخوردار هستند. لذا وقتی تصمیم به ثبت یک رپورتاژ می‌گیرید نباید بیش از اندازه از لینک‌های خروجی استفاده کنید. ضمناً انتخاب یک کلمه‌ی کلیدی برای ثبت رپورتاژ نیز دارای اهمیت است که بهتر است برای انتخاب آن حتماً از یک تیم متخصص کمک بگیرید.

ایمیل مارکتینگ

در کنار مواردی که عنوان شد شاید بد نباشد که به موازات آنها از عملیات ایمیل مارکتینگ نیز استفاده شود. اگر چه این عمل برای بازاریابی بیشترین بازخورد را دارد اما می‌توانید هر از گاهی تعدادی از صفحات با تیترهای جذاب را با این روش به مخاطبان بیشتری معرفی کنید تا کاربران را مجاب به استفاده از سایت‌تان کرده‌ باشید. دقت کنید که این روش یکی از قدیمی‌ترین روش‌های بدست آوردن مشتریان جدید است که هم اکنون نیز توسط بسیاری از افراد متخصصین سئو دنبال می‌شود.

ضمانت جایگاه در سئو امری شدنی نیست!

پر واضح است که سئو در هیچ زمینه‌ای تضمینی به صاحبان سایت نمی‌دهد؛ دلیل هم دارد. ابتدا این که علم سئو هر روز در حال پیشرفت است و گوگل حداقل هر 6 ماه الگوریتم‌هایش را به روز می‌کند. ضمن این که امکان کار کردن با یک تیم سئو به طور مداوم وجود ندارد و روش کار هر تیم نیز کاملاً مجزا خواهد بود. در کنار این موارد شاید سایت‌های رقیب عملکرد بهتری از شما داشته باشند که این موضوع خود باعث تغییر جایگاه‌تان در سئو (گوگل) می‌شود یا حتی امکان سهل‌انگاری از طرف شما به عنوان مدیر سایت در هر یک از موارد عنوان شده در این مقاله مانند تولید محتوا و غیره باعث بی‌ثباتی در جایگاه سئو شود. بنابراین این که به یک رتبه یا جایگاه مناسب در سئو دست پیدا کرده‌اید معنایش این نیست که تا ابد در همان رتبه خواهید ماند. اما با انتخاب یک تیم تخصصی سئو می‌توانید زمان بیشتری را به حفظ جایگاه‌تان اختصاص دهید.

خدمات سئو سایت توسط تیم تخصصی سئو شو

آیا در سئو امکان ضمانت جایگاه وجود دارد ؟

با توجه به مواردی که در این مقاله به آنها اشاره کردیم، پر واضح است که برای به سرانجام رساندن تمامی موارد، باید از افراد اهل فن کمک گرفت. به طور حتم هیچ مسئول سایتی به تنهایی نمی‌تواند همه‌ی بندهای مربوط به سئو سایت را بدون دخالت متخصصین امر پیش ببرد. برای این منظور اگر تا به حال به شرکت و تیم تخصصی قابل اعتمادی بر نخورده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم که از خدمات بسیار حرفه‌ای تیم باتجربه‌ی سئو شو استفاده کنید.

این تیم با دارا بودن نمونه کارهای بسیار حرفه‌ای شما را در هر چه سریع‌تر رشد کردن وب‌سایت‌تان یاری می‌دهند. گفتنی است که قبل از شروع به کار می‌توانید مشاوره‌ی کاملاً رایگانی را نیز توسط این تیم، تجربه کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را برای آینده‌ی سایت‌تان بگیرید. به طور کلی می‌توانید برای هر گونه ارتباط با تیم سئو شو و استفاده از کلیه‌ی خدمات سئو سایت که توسط این تیم ارائه می‌شود، از راه‌های ارتباطی قرار داده شده در ادامه‌ی مقاله استفاده کنید.

https://seosho.com/seo-services

خدمات سئو سایت : 09122717536

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز