خبرگزاری کار ایران

بهترین ویژگی‌های دستگاه‌های تصفیه آب

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۴۶۲

دستگاه‌های تصفیه آب با تولید آب با خلوص بالا باعث افزایش کیفیت آب و بهبود سلامت افراد می‌شوند. در دستگاه‌های تصفیه آب از فیلترها و مواد شیمیایی مختلفی برای حذف انواع آلاینده‌های آب استفاده می‌شود. 

ویژگی‌های مهم دستگاه تصفیه آب شامل تامین و تولید آب تصفیه شده لازم در شبانه روز، بهبود کیفیت طعم و مزه غذاها و نوشیدنی‌ها، بهبود وضعیت سلامت و جلوگیری از بسیاری از بیماری‌ها و بسیاری از مزیت‌های دیگر که باعث بهبود سطح کیفیت زندگی و ارتقای سطح سلامت می‌شود.

دستگاه تصفیه آب با مراحل مختلفی که از فیلترها و مواد شیمیایی تشکیل شده است، باعث تولید آب با خلوص بالا می‌شود. با توجه به میزان و نوع آلاینده‌های آب و هم چنین ظرفیت مورد نیاز آب تصفیه شده در شبانه روز  و هم‌چنین نوع کاربرد از مقیاس‌های مختلف دستگاه تصفیه آب می‌توان استفاده کرد.

انواع تصفیه‌کننده‌های آبین

دستگاه‌های تصفیه آب آبین در مقیاس‌های مختلف خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی دارای تنوع زیادی است تا بتواند پاسخگوی نیاز کاربردهای مختلف باشد. انواع دستگاه های تصفیه آب آبین شامل موارد زیر می‌شوند:

دستگاه تصفیه آب خانگی آبین

دستگاه تصفیه آب خانگی آبین از برندها و رنج قیمت‌های مختلف است تا بتواند نیاز همه افراد برای تامین آب سالم را پاسخگو باشد. دستگاه‌های تصفیه آب خانگی از برندهای وارداتی، تایوانی و ایرانی که هر کدام قیمت، درجه کیفیت و ویژگی های کمی متفاوت نسبت به یکدیگر دارند. 

بهترین ویژگی‌های دستگاه‌های تصفیه آب

برای آشنایی با برندهای مختلف محصولات تصفیه آب خانگی آبین می‌توانید به وب سایت abin.ir مراجعه کنید. هم‌چنین می‌توانید در صورت نیاز از طریق ارتباط تلفنی با کارشناسان تصفیه آب آبین از مشاوره رایگان برای انتخاب محصول نیز بهره مند شوید.

دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی آبین

دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی آبین نیز از برندهای مختلف و با ظرفیت های متنوع برای کاربردهایی شامل رستوران، کافی شاپ، کارخانجات و کارگاه‌های کوچک و ... طراحی و تولید می‌شوند. 

دستگاه تصفیه آب صنعتی آبین

دستگاه تصفیه آب صنعتی آبین نیز یکی از محصولات استراتژیک و مهم آبین است که، توسط کارشناسان مجرب و کار آزموده و با تکیه بر دانش تخصصی طراحی و تولید دستگاه‌های تصفیه آب صنعتی ساخته می‌شوند. مهم‌ترین پارامتر برای طراحی دستگاه‌های تصفیه آب صنعتی آبین، آنالیز دقیق آب ورودی است. در واقع طراح سیستم بر اساس آنالیز آب ورودی و میزان و نوع آلاینده‌های آن، دستگاه را مطابق با نیاز کاربرد و خریدار سیستم طراحی می‌کند.

نکته مهم این است که، در صنعت تصفیه آب، چیزی تحت عنوان دستگاه‌های تصفیه آب صنعتی آماده و از پیش ساخته شده نداریم و این دستگاه‌های باید مطابق با نیاز و نوع کاربرد طراحی و تولید شوند.

بنابراین تیم طراحان و کارشناسان تصفیه آب صنعتی آبین از طریق اطلاعات اولیه‌ای که از مشتری دریافت می‌کنند، پیشنهاد لازم برای قطعات و برندهای مختلف محصولات مورد نیاز برای نصب در دستگاه تصفیه آب صنعتی را طی یک پروپوزال به مشتریان ارائه می‌دهند.

سپس مراحل اولیه تولید دستگاه انجام شده و نصب آن نیز در محل مورد نظر توسط کارشناسان آبین انجام می‌شود.

کربن هم در تصفیه آب فعالیت دارد

کربن فعال یا کربن اکتیو یکی از مهم‌ترین مواد شیمیایی تصفیه آب است. این ماده به دلیل جذب سطحی بسیار بالا در صنعتی تصفیه آب پر کاربرد است. کربن فعال مساحت سطحی زیادی فراهم می‌کند که، برای جذب مقدار زیادی از آلاینده‌های آب می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

کربن اکتیو به دلیل همین ویژگی جذب بالا، از نظر اقتصادی نیز بسیار مقرون به صرفه است و مقدار کمی از این ماده می‌تواند مقدار زیادی از آلاینده‌های آب را از بین ببرد.

کربن فعال قابلیت از بین بردن بو، طعم، رنگ نامطلوب آب، برخی از فلزات سنگین و کل آب را بر عهده دارد. 

بهترین مدل‌ها و برندهای فیلتر ممبران

یکی از مهم‌ترین بخش های دستگاه تصفیه آب که نقش مهمی در ویژگی‌های منحصر به فرد دستگاه برای تصفیه آب دارد، فیلتر ممبران است. این فیلتر با ساختار لایه‌ای از غشای نیمه تراوا باعث تصفیه آب می‌شود. دقت فیلتر ممبران 0.0001 میکرون است، بنابراین واضح است که تقریبا می‌تواند هر نوع آلاینده ای را از آب حذف کند.

بهترین ویژگی‌های دستگاه‌های تصفیه آب

شناخت برندها و مدل‌های مختلف فیلتر ممبران اهمیت زیادی در کنترل هزینه ها و افزایش بهره‌وری سیستم دارد. بهترین برندهای فیلتر ممبران آبین شامل موارد زیر می‌شوند:

فیلتر ممبران داو فیلمتک

مدل‌های مختلف فیلتر ممبران داو فیلمتک که یکی از معروف‌ترین آنها ممبران فیلمتک BW30-400 است، سال‌های زیادی از بهترین و پر استفاده ترین فیلترهای ممبران در صنعتی تصفیه آب بوده‌اند. سطح کیفی بالا و عملکرد بهینه این فیلترها آنها را به محصولاتی کم رقیب برای تصفیه آب با کیفیت و خلوص بالا تبدیل کرده است.

فیلتر ممبران دوپونت فیلمتک

فیلتر ممبران دوپونت فیلمتک نیز از برند فیلمتک و با کیفیت همان فیلترهای داو فیلمتک است. تنها تفاوت آنها در تغییر عنوان و واگذاری امتیاز شرکت داو به دوپونت بوده است. این فیلترها نیز در مدت زمان کوتاهی توانسته‌اند، به فیلترهای ممبران کم رقیبی در صنعت تصفیه آب در سراسر دنیا تبدیل شوند. 

فیلتر ممبران ال جی کم کره ای

فیلتر ممبران ال جی کم کره در بسیاری از کاربردهای حساس مانند پزشکی و داروسازی عملکرد بسیار بالایی را در فرایند تصفیه آب از خود نشان داده است. این فیلترها نیز مشابه فیلترهای ممبران برند فیلمتک از کیفیت بالایی برخوردار هستند و می‌توان گفت هم رده فیلترهای ممبران آمریکایی در صنعتی تصفیه آب عمل می‌کنند.

با توجه به این که اغلب برندهای فیلتر ممبران و هم‌چنین برندهای نام برده شده از نوع محصولات وارداتی هستند و قیمت آنها با توجه به نوسانان قیمت ارز تغییر می‌کند. در صورت نیاز به خرید فیلترهای ممبران می‌توانید از طریق تماس تلفنی با بخش فروش شرکت‌های معتبر در ارتباط باشید و قیمت فیلتر ممبران را به صورت به روز دریافت کنید.

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز