خبرگزاری کار ایران

ثروت با بادمجان دنیای جدیدی به رویم گشود

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۲۰۴

وابستگی به دیگران برای موفقیت خمیرمایه فاجعه است. این یکی از درس‌هایی است که «فارست مارس»، وقتی در کارخانه شیرینی و شکلات پدرش یعنی شرکت «مارس» کار می‌کرده آموخته است. من وقتی کار خود را بطور مستقل آغاز کردم، تجربه کمی در بازار انواع بادمجان داشتم اما با کمک یک فرد با تجربه توانستم راه موفقیت را بیابم و ثروتمند شوم. در ادامه به شما هم خواهم گفت که چگونه راه ثروت را در کسب و کار خود بیابید.

بادمجان کبابی خانگی

بادمجان کبابی خانگی عطر و طعم بی نظیری دارد و بخاطر مزه ی دودی مانندی که به خود می گیرد بسیاری از افراد را به خود علاقمند کرده است.

روش تهیه ی بادمجان کبابی خانگی در رستوران ها به این صورت است که آن را روی حرارت زغال قرار می دهند تا کاملا پخته شود و بعد از آن پوستش را کامل جدا می کنند.

اما افرادی که در منزل آن را تهیه می کنند آن را روی حرارت گاز قرار داده و یا درون فر می گذارند و در غذاهایی مثل میرزاقاسمی از آن استفاده می کنند.

برخی هم مقدار زیادی بادمجان کبابی خانگی تهیه می کنند و آن را فریز می کنند تا همیشه داشته باشند زیرا با فیریز کردن طعم و مزه ی آن هیچ تغییری نخواهد کرد.

پس دیگر برای مهمانی های خود نگران نباشید زیرا می توانید با تهیه ی این بادمجان یه غذای خوب برای مهمان های خود درست کنید تا لذت ببرند.

 

بادمجان دلمه ای

پس از خریداری بادمجان دلمه ای مرغوب با قیمتی مناسب، باید به فکر بسته بندی و سورت کردن بادمجانها شوید.

برای صادرات نیاز است بادمجانها درون جعبه هایی چیده شود که توانایی تحمل رطوبت و توانایی تحمل وزن بالا را دارا باشند.

البته شما می توانید از کارتنها و یا سبدهای مقاوم در برابر رطوبت نیز استفاده کنید.

همچنین برای چینش کارتنها و یا جعبه های بادمجان دلمه ای باید دقت کافی داشته باشید تا در حین حمل و نقل دچار آسیب دیدگی نشوند.

دقت داشته باشید که به دلیل تلاطمهای موجود در بازار امکان ارائه دقیق قیمت وجود ندارد اما می توانید با کارشناسان فعال در زمینه صادرات محصولات مختلف و صیفی جات صحبتهایی داشته باشید و از آنها مشورت بگیرید.

این کارشناسان به دلیل تجربه بالایی که در زمینه صادرات انواع محصولات دارند می توانند کمک به سزایی به شما بکنند.


ثروت با بادمجان دنیای جدیدی به رویم گشود

بادمجان سرخ شده

خرید بادمجان سرخ شده را میتواند در تمامی فصل ها انجام دهید چرا که بادمجان جزوه محصولاتی است که همیشه در بازار موجود است.

امروزه مردم زیادی از بادمجان سرخ شده استفاده و در فریزر نگه داری میکنند تا در مواقعی که امکان تهیه غذا را ندارند از آن مصرف نمایند.

در دنیای صنعتی امروز که مردم زمانی برای تهیه غذا را ندارند و از فست فود ها و کنسرو بادمجان مصرف می کنند، مجموعه های زیادی روی به غذاهای سنتی آورده و به صورت فریز شده به فروش می رساند تا مردم به راحتی هر چه تمام تر بعد از خروج مواد غذایی از فریزر با گرم کردن آن در کمترین زمان ممکن از آن استفاده نمایند.


ثروت با بادمجان دنیای جدیدی به رویم گشود

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز