خبرگزاری کار ایران

در یک خیابان ایده ثروت ساز به ذهنم خطور کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۸۵۸۶

 زمانی که برای خرید اقلام منزل به خیابان رفته بودم ناگهان چشمم به یک مغازه خورد که جمعیت زیادی از آن استقبال کرده بودند درست هما جا به این نتیجه رسیدم که اگر حوزه کاری خوبی را انتخاب کنم می توانم همواره برای محصولاتم مشتری داشته باشم. لذا در حوزه های پر فروش زیر اقدام به فعالیت کردم و در حال حاضر یک فرد ثروتمند و موفق در این زمینه ها می باشم.

دستبند طلا زنانه

دستبند طلا زنانه یک نوع زیورآلات است که در مدل های مختلف ساخته می شود این محصول طرفداران زیادی دارد و یک هدیه زیبا به شمار می رود. مدل موسوم به کارتیه یکی از مدل‌هایی است که چندی است وارد بازار شده، اما به دلیل زیبایی و تنوع خاصی که دارد به نمونه و مدلی ماندگار تبدیل شده است و بسیاری از بانوان این مدل را انتخاب و استفاده می کنند. مدل کارتیه از نمونه های بسیار پر طرفدار دستبند می باشد که تولید کننده تلاش کرده تا این نمونه را در انواع وزن تولید نماید.

 

درمان خانگی استنشاق گاز جوهر نمک و وایتکس

خیلی از افراد در روزهای آخر اسفند به دلیل خانه تکانی به دنبال درمان خانگی استنشاق گاز جوهر نمک و وایتکس می باشند بدین رو ما در اینجا سعی نموده ایم که مطالبی را در این زمینه برای شما شرح دهیم. بعضی افراد برای تمیز کردن لوازم خانه از جوهر نمک یا وایتکس استفاده می نمایند که استفاده از آن ایرادی ندارد اما استفاده از ماسک سه بعدی را نباید فراموش کرد زیرا برخی افراد به این مواد شوینده آلرژی داشته و بعد از استفاده ممکن است حالشان بد شود که باید در طرز مصرف آن دقت کافی داشته باشند. برخی افراد بعد از استفاده از این شوینده های قوی دچار تنگی تنفس، حالت تهوع و سرگیجه می شوند که نشان از حساسیت آنها می باشد که بعد از این اتفاق سریعا باید پیگیری شده و اقدامات لازم را جهت بهتر شدن حال بیمار انجام داد.


در یک خیابان ایده ثروت ساز به ذهنم خطور کرد

دمنوش سیب

در ابتدا باید بگوئیم خواص دمنوش سیب خشک به صورتی است که برای درمان بسیار از بیماری ها مفید است سیب دارای طعم لذیذی بوده و دارای آنتی اکسیدان و مواد مغذی زیادی می باشد. افراد زیادی هستند که میوه سیب و حتی دمنوش سیب را در وعده غذایی خود مصرف می کنند سیب دارای نام علمی مالوس دومستیکا بوده و از خانواده گل سرخیان به حساب می آید. خواص زیادی در دمنوش سیب خشک دارچینی وجود دارد که بسیار مفید هستند. یکی از خواص این دمنوش مقوی را بیان می کنیم. این دمنوش دارویی مقوی برای پیشگیری از سرطان است، دمنوش سیب به دلیل دارا بودن کامفرول، کوئرستین و کاتچین می تواند بدن انسان را از ابتلا به سرطان حفظ کند.


در یک خیابان ایده ثروت ساز به ذهنم خطور کرد

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز