خبرگزاری کار ایران

رب ثروت از دست رفته مرا خوشرنگ کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۰۱۲۲

زمانی که در کسب و کار قبلی ام با شکست مواجه شد، ثروتم را به کل از دست دادم و هر کسب و کاری نمی توانست ثروت مرا برگرداند. به پیشنهاد همسرم کسب و کار در حوزه رب راه اندازی کردیم که توانست تمام ثروت از دست رفته مرا به من بازگردانند. ما با انواع رب های نظیر رب زرشک، رب سیب و رب فلفل دلمه ای کار خود را شروع کردیم و در ادامه به ویژگی آنها می پردازیم.

رب زرشک

شما اگر بخواهید یک جوجه کباب خوشمزه و ترش درست کنید بهتر است که از رب زرشک استفاده کنید و هم مزه کباب تان افزایش دهید همچنین انواع مختلف خورشتهای که طعم ترشی دارند مناسب می باشد مانند خورشت قیمه و خورشت فسنجان که یکی از بهترین و لذیذترین خورشتهای ایرانی است.

همچنین برای تهیه آب زرشک ترش و خنک هم از رب زرشک استفاده می کنند و داشتن مقدار مناسبی رب در یخچال باعث می شود که ما هر زمان که می شود آب زرشک کردید از این رب برای تهیه یک لیوان آب زرشک خوشمزه و گوارا استفاده کنید.

همچنین افرادی که طعم بستنی زرشکی را دوست دارند رب زرشک مناسب می باشد تا هر زمان که اراده کردن بستنی دلخواه و مورد نظرشان را با طعم زرشک درست کنند پزشکان سنتی استفاده از زرشک و فرآوردههای آن را بسیار توصیه می کنند چرا که بسیار خواص و فواید زیادی دارد و باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می‌ شود افرادی که دچار خونریزی لثه هستند و بیماریهای دهانی دارند بهتر است.

 

رب سیب

با استفاده از رب سیب مهمانان خود را غافلگیر کنید و در هر زمانی در منزل می توانید از آن استفاده کنید. با داشتن این رب شمال طعم دهنده سالم و طبیعی در منزل می توانید هر غذایی را تولید کنید و به آسانی هر نوع دستور تهیه غذایی را آماده کنید. این محصول ساخته شده توسط سیبهای تازه و ترش که دارای آنتی اکسیدان زیادی هستند قابل دسترس می باشد. با توجه به افزایش نبوغ و خلاقیت دیگر لازم نیست مثل قدیم زمان زیادی را برای پخت رب صرف کنید. اگر ترجیح می دهید در خانه بکار ببرید فقط کافی است برای یک دسر فانتزی و ترش مزه یا پیش غذا یا در تهیه سالاد از آن استفاده کنید. برای تهیه در منزل کافیست تکه های سیب سبز را در یک ظرف غذا قرار دهید تا خشک شوند و با استفاده مخلوط کن آنها بصورت خمیر درآورده و بعد صاف کرده و بروی حرارت قرار می دهیم تا آب آن بخار شود و تبدیل به رب سیب ترش شود که نیاز به زمان زیادی می باشد. باتوجه به افزایش زندگی ماشینی و آسایش مردم فرصت تولید هر ماه غذایی بصورت سنتی وجود ندارد و هر ماده غذایی قابل دسترس می باشد و می توانید به سرعت از آن استفاده کنید .

رب ثروت از دست رفته مرا خوشرنگ کرد

رب فلفل دلمه ای

برخی از صیفی جات را می توان در غذاهای گوناگون مورد استفاده قرار داد که فلفل دلمه و رب فلفل دلمه ای یکی از آنها می باشد که بهتر است بدانیم که فلفل دلمه ای تو چه غذاهایی استفاده میشود طیف غذاهایی که در آنها از فلفل دلمه ای استفاده می کنند بسیار است امروزه فست فودها بخش مهمی از غذاهای مردم دنیا را تشکیل می دهند که در نزد اغلب افراد محبوب می باشد و طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است که از عمده آن ها پیتزاها و چیبس و پنیر می باشد که بخش مهمی از آن ها را فلفل دلمه ای تشکیل می دهد.

در هنگام تهیه ی بسته بندی فلفل دلمه ای قرمز باید به یک سری از موارد و نکات توجه داشته باشید از جمله این که، مقدار زمانی که اقدام به تهیه ی رب فلفل می کنید باید بین چهل دقیقه تا یک ساعت باشد، این رب می تواند یک طعم دهنده ی بی نظیر برای مواد غذایی باشد و غذاهای مختلف اعم از خورشت ها را بسیار خوشمزه و لذیذ می کند.

رب ثروت از دست رفته مرا خوشرنگ کرد

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز