خبرگزاری کار ایران

خیلی ساده در کسب و کار خود موفق شوید

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۸۵۸۰

همنشینی با افراد موفق طرز فکر و نوع رفتار شما را تغییر خواهد داد. ما همواره تاثیر پذیری بسیار بالایی از افرادی که بیشترین زمان را با آنها سپری می کنیم داریم. فعالیت مستمر و بی وقفه در حوزه های سودمند نتایج درخشانی را برای شما به ارمغان می آورد، در ادامه همراه ما باشید.

تکه دوزی با پارچه

یکی از انواع پارچه های بسیار شیک که دارای رنگ بندی متنوع است، پارچه مخمل ساده می باشد که تراکم زیاد داری و به همین دلیل مقاومت خوبی را برای تکه دوزی با پارچه از خود نشان می دهد.

یکی دیگر از انواع پارچه های مبلی برای مبل کلاسیک که در ایران بسیارمحبوب است، پارچه های الیاف طبیعی می باشد که دارای انواع مختلفی هستند که  در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

در واقع پارچه های رومبلی به دو دسته الیاف طبیعی و الیاف مصنوعی تقسیم می شوند که از الیاف طبیعی می توانیم کتان، ابریشم، پشم، مخمل و غیره را نام ببریم.

چگونه پارچه مبلی انتخاب کنیم؟ بهتر است بدانید که برخی پارچه ها مثل پارچه های کتان از مقاومت بالایی برخوردار هستند و دچار ساییدگی نمی شوند.

اما زود دچار لک و چروک می شوند و به دلیل حساسیت بالایی که دارند بری افرادی که در خانه حیوانات خانگی نگهداری می کنند، مناسب نیست.

 

جاسوئیچی چرم

مجموعه ما علاوه بر تولید جاسوئیچی چرم، جاکلیدی چرم دست دوز هم نیز تولید می نماید که از چرم طبیعی در این محصول استفاده شده است که نکته حائز اهمیتی نیز به شمار می رود.

تفاوت این دو محصول در وصل شدن کلید یا سویچ می باشد.

همانطور که می دانید جاسوئیچی به صورت تکی می باشد اما جاکلیدی به صورت چندتایی می باشد که می توان به آن چند کلید نیز آویزان نمود.

البته باید به این نکته اشاره داشت که بستگی به مدل جاکلیدی دارد که مشخص می کند چند کلید یا سوئیچ می توان به آن آویزان نمود.

جاکلیدی تولیدی شرکت ما مانند جاسوئیچی نیز قابل شست و شو با مایع ظرفشویی می باشد، کافیست زمانی که این محصول کثیف شده است با دستمال مرطوب یا پارچه ای خیس اقدام به تمیز کردن آن نمایید تا مثل روز اول تمیز و درخشان نیز ظاهر شود.


خیلی ساده در کسب و کار خود موفق شوید

تشک پشم شیشه

در تولید تشک پشم شیشه از الیافهای مختلف همچون پنبه ای، ابری و یا پشم شیشه استفاده شده.

تشک مسافرتی امروزه جایگاه بسیار زیادی در میان خانواده های ایرانی باز کرده که به دلیل فضای کمی که اشغال می کند در آپارتمانها کاربرد بسیاری دارد.

تشکهای مسافرتی اغلب ضخامت کمی دارند و نکته ای که در همه آنها وجود دارد پنبه دوزی لایه های رویی آن است.

الیافی که برای پر کردن تشک مسافرتی ارزان قابل استفاده است می بایست گرم و نرم باشد تا خواب خوبی به همراه داشته باشد بهترین توع الیاف آن پشم شیشه است.

اما گاها برای کمتر شدن قیمت تمام شده آن از ابر استفاده می شود که کیفیت آن را پایین می آورد و شاید عمر تشک را بسیار کم کند.


خیلی ساده در کسب و کار خود موفق شوید

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز