خبرگزاری کار ایران

علی‌بابا روی تخصص، مهارت و اخلاق حرفه‌ای شما حساب می‌کند

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۸۸۶

در سال‌های اخیر فرهنگ کار در ایران دستخوش تغییرات بسیاری شده است و می‌توان گفت که دیگر آن نگاه سنتی که سالیان طولانی در بنگاه‌های خرد و کلان اقتصادی وجود داشت در حال منسوخ شدن است.

ایلنا؛ حقیقت این است که این روزها در دنیای کسب و کار، شرکت‌ها به سرعت به سمت خطی شدن می‌روند و نشانه‌های این اتفاق را می‌توان به وضوح در اکوسیستم استارت‌آپی ایران و بسیاری از شرکت‌های بین‌المللی مستقر در ایران مشاهده کرد.

یکی از شرکت‌هایی که در زمینه تغییر فرهنگ کاری سنتی، بسیار موفق عمل کرده است، علی‌بابا است. شرکتی جوان که با گذشت تنها 4 سال از فعالیتش، برای بیش از 500 جوان فار غ‌التحصیل دانشگاه‌های مطرح ایران، اشتغالزایی کرده و در این مسیر تا حدودی از رشد پدیده فرار مغزها جلوگیری کرده است.

می‌توان گفت که تغییر فرهنگ و الگوی کار در ایران از ارزش‌های علی‌باباست و این شرکت روی بحث شایسته‌سالاری تاکید دارد. علاوه بر این، آنچه موجب شده است علی‌بابا در لیست موفق‌ترین‌ها در اکوسیستم استارت‌آپی کشور قرار گیرد، توجه و تعهد به موضوع‌هایی چون عاملیت، حرمت کلام و گفت خنثی و شنود موثر است. به این ترتیب تمام اعضای علی‌بابا، بدون در نظر گرفتن جایگاه سازمانی می‌توانند در مورد ایده و کارهای یکدیگر گفتگو کنند.

به صورت کلی، علی‌بابا به پرسنل خود به عنوان سرمایه‌ای با ارزش می‌نگرد که با کمک آنها موفقیت‌های بسیاری کسب کرده و به رهبر بازار در حوزه فعالیت خود تبدیل شده است. نشانه‌های توجه و اهمیت علی‌بابا به منابع انسانی خود را می‌توان حتی در شبکه‌های اجتماعی این شرکت و در هشتگ معروف #alibabalife در لینکدین مشاهده کرد. هشتگی که نشان می‌دهد این شرکت تا چه حد به محیط کار و حال خوب سرمایه ارزشمند انسانی خود اهمیت می‌دهد.

پس اگر دوست دارید به خانواده بزرگ علی‌بابا بپیوندید به jobs.alibaba.ir مراجعه کنید؛ زیرا علی‌بابا روی تخصص، مهارت و اخلاق حرفه‌ای شما حساب می‌کند.

منبع : ویرلن

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز