خبرگزاری کار ایران

جزیره کیش میزبان استارتاپ‌های جاده ابریشم

asdasd
کد خبر : ۶۱۲۶۷۸

اولین رویداد بین‌المللی استارتاپی ایران با عنوان جاده ابریشم به میزبانی جزیره کیش برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، مرحله نهایی این رویداد بزرگ با حضور استارتاپ‌های برگزیده مرحله مقدماتی، سرمایه‌گذاران، شرکتها و شتاب‌دهنده‌ها با هدف ایجاد ارتباط جامعه استارتاپی بین‌المللی و ایران 29 و 30 فروردین در جزیره کیش برگزار می‌شود.

در اجلاس استارت‌های جاده ابریشم 16 استارتاپ برگزیده کشور در مدت دو روز کسب و کار نو آورانه خود را به 300 شرکت کننده معرفی می‌کنند.

ماروین لیائو (از صندوق سرمایه‌گذاری و شتاب‌دهنده (Startup 500)، مارال کلاجیان (کارآفرین سرشناس سو.ئدی)، رضا ملک‌زاده (سرمایه‌گذار و کارشناس بازاریابی از سان فرانسیسکو)، پورگن فوریان (هم بنیانگذار صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر و مشاوره شرکت Pioneers از اتریش)، کیان زندیه (یکی از مدیران صندوق سرمایه‌گذاری Sturgeon از انگستان)، کی شیمادا (مدیر نوآوری مرکز نوآوری و شتابدهی IBM) و نیکولاس اندیو (مدیر بخش خاورمیانه و آسیایی شرکت Sigfox از فرانسه) از سخنرانان این اجلاس هستند.

اینترنت اشیاء، فین‌تک، هوش مصنوعی، فناوری بلاک‌چین، سرمایه‌گذاری در حوزه فناوری ایران، غلبه کارآفرینان بر چالش‌های ناشی از تحریم‌ها و موانع مختلف در ایران و مشارکت دولت در بهبود فضای کسب و کار نو آورانه برخی از موضوعاتی هستند که در این اجلاس مطرح خواهند شد.

گفتنی است مراحل مقدماتی این رویداد از 30 مهر 1396 با سفر کاروان استارتاپی جاده ابریشم که تیمی متشکل از کارآفرینان و سرمایه‌گذران استارتاپی برجسته از اروپا بود آغاز شد. کاروان جاده ابرایشم در این سفر که 10 روز به طول انجامید به 7 شهر ایران سفر کرد.

در این رویداد استارتاپی 84 استارتاپ برگزیده بومی از شهرهای مختلف در برابر داوران، کسب و کار خود را معرفی کردند و در نهایت 10 استارتاپ برتر جواز حضور در مرحله نهایی رویداد که در کیش برگزار می‌شود را دریافت کردند. همچنین 6 استارتاپ دیگر نیز توسط تیم داوری انتخاب شدند که خود را برای حضوردر مرحله نهایی آماده کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز