خبرگزاری کار ایران

از دروازه های موفقیت عبور کردم و ثروتمند شدم

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۸۵۷۵

همه ما دوست داریم ثروتمند باشیم اما هیچ ایده واضح و مشخصی در مورد چگونگی ثروتمند شدن، آن هم از راه سریع نداریم. من میخواهم در مطلب به شما بگویم که چگونه در کسب و کار خود به موفقیت و ثروت رسیدم. اینکه چگونه ثروت خود به دنبال من است.

تحریم اقتصادی و آثار آن بر زندگی مردم

آیا تحریم ها در اقتصاد مردم و وضعیت مالی آن‌ها، میزان خرید و توان خرید آن‌ها هیچ تأثیری نگذاشته است؟ البته که تأثیر گذاشته است. اولین اثر تحریم، افزایش قیمت کالاهاست.

بنابراین تحریم اقتصادی و آثار آن بر زندگی مردم اینگونه است که قیمت محصولات و کالاها در کشور ما که کشور فقیری است، افزایش پیدا می‌کند. این افزایش به چه دلیلی است؟ چه می‌شود که قیمت رب گوجه که زمانی دو یا سه هزار تومان بود، یک‌دفعه به ۱۸، ۲۰ و ۲۵ هزار تومان می‌رسد؟ به چه دلیلی است؟ آیا گوجه در ایران کم است؟ چه اتفاقی می‌افتد؟

ما زمانی افزایش قیمت داریم که دو اتفاق بارز را ببینیم.

یکی از اتفاقات: قیمت مواد اولیه برای من که کارخانه‌دار هستم، افزایش پیدا کند. این قیمت چگونه افزایش پیدا می‌کند؟ من برای کارخانه‌ام به مواد اولیه نیاز دارم تا بتوانم جنسی را تولید کنم و این مواد اولیه از کشورهای دیگر تأمین و به کشور من وارد می‌شود.

 

تاجر سنگ قیمتی

سنگ های قیمتی چگونه به وجود آمده اند امروز می خواهم درباره سنگهای قیمتی با شما صحبت کنم. تاجر سنگ قیمتی جزء مهم ‌ترین منابع مالی هر کشور محسوب می‌شوند و در هر زمان و هر جا قابلیت فروش داشته و می تواند به یک ارز رایج دنیا تبدیل شود و این سنگ ها در اثر مجموعه کانی های عجیب غریب و یک سری ناخالصی ها به وجود آمده و در کل دنیا ارزش اقتصادی بسیار بالایی دارد

البته  تاجر سنگ قیمتی معرفی مهمترین سنگ های قیمتی زمرد، فیروزه، عقیق، مروارید، الماس، یاقوت، جاسپر، کریستال، گارنت یا نارسنگ، از دسته سنگهای قیمتی می باشند.

دو نوع سنگ که در ایران بهترین کیفیت را در دنیا دارد؛ یاقوت و فیروزه بوده که فیروزه نیشابور معروف است.


از دروازه های موفقیت عبور کردم و ثروتمند شدم

پولدار شدن با ضایعات

یک سری وسائلی هستند که دیگر مورد کاربرد ما نیست و ما آنها را در انباری خانه ها یا در پستوی خانه ها نگه داری می کنیم.

افرادی هستند که این  وسائل را جمع آوری می کنند و آن ها را به فروش میرسانند و این کار پولدار شدن با ضایعات را برایشان در پی دارد.

معمولا برای شما پیش آمده که یک صبح جمعه در خواب ناز بودید و یک صدای نخراشیده شما را از خواب بیدار کرده است او در بلندگویش انواع و اقسام محصولاتی که شاید بعضی از آن ها حتی به ذهن شماهم خطور نکرده را خریدار است.

مانند انواع و اقسام آهن، چدن، روی، کاغذ، کارتن، نان خشک وحتی سی دی و نوارهای رادیولوژی است.

این افراد این وسائلی که در خانه های ما اضافی هستند را خریداری می کنند و آن ها را به کارخانه هایی که تبدیل بازیافت انجام می دهند می فروشند.


از دروازه های موفقیت عبور کردم و ثروتمند شدم

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز