خبرگزاری کار ایران

پسته ‌ی خندان عامل ثروت ‌سازی در زندگی من شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۲۴۰۶

بعد از اتمام تحصیلات دانشگاهیم به‌ دنبال یک کسب ‌و کار موفق بودم تا بتوانم یک زندگی مرفه و راحتی را برای خودم فراهم کنم در یک سفری که به شهر دامغان داشتم ایده جذاب پسته به ذهن من خطور کرد چرا‌که این شهر به عنوان تولید کننده پسته به حساب می آید لذا یک کسب ‌و کار در حوزه پسته را ایجاد کردم، در این حوزه من توانستم به‌ سرعت رشد کنم و با ارائه پسته‌ های با کیفیت از رقبای خود پیشی گرفتم و ثروت زیادی را به دست آوردم، در این مطلب با سه مدل از انواع پسته‌ آشنا خواهید شد. 

پسته تبریز

قیمت پسته تبریز بسته به حجم خرید متفاوت می باشد این نوع پسته از ارقام پسته مرغوب می باشد. به طور کلی پسته خواص زیادی برای بدن دارد، از آنجایی که کودکان در سن رشد هستند و برای تقویت بنیه به مواد مقوی نیاز دارند، پسته می‌ تواند در این میان، نقشی اساسی ایفا نماید. این محصول به هر نوعی که باشد، چه خام، چه خشک، چه ترکیب‌ شده با شیر یا به هر صورت دیگر، می ‌تواند برای این گروه سنی، بسیار پرخاصیت باشد. از جمله خواص پسته برای کودکان، می‌شود به این موارد اشاره نمود: بهبود رشد، محکم شدن استخوان و دندان، به دلیل وجود کلسیم در مغز پسته، رفع کم‌خونی و بهبود فقر آهن، رشد مغز و افزایش هوش و حافظه، به کمک مقادیر امگا 3، تقویت سیستم ایمنی در کودکان، به لطف ویتامین ب 6.

 

پسته بادامی خام

 قیمت پسته بادامی خام در سال 1401 نسبت به سال پیش افزایش یافته است چراکه حجم تولید نسبت به سال پیش کاهش یافته است. بنا بر بررسی انجام شده در سال 1401 پیش بینی تولید حدود 22 هزار تن پسته بادامی در کشورمان شده بود که به دلیل مشکلاتی مانند بروز خشکسالی و تغییرات اقلیمی کمتر از میزان تولید پیش بینی شده در سال 1400 بوده است. اما در کل تولید پسته بادامی خام در سالها بیشتر بوده است و برای مثال تولید پسته بادامی خام از مجموع تولید انواع دیگر پسته بیشتر بوده است.

پسته ‌ی خندان عامل ثروت ‌سازی در زندگی من شد

پسته گرمسار

قیمت پسته گرمسار به عوامل مختلفی از جمله میزان تولید و عرضه این محصول بستگی دارد. عوامل متعددی وجود دارد که ممکن است هر ساله بر تولید پسته کشور تاثیر بگذارد که از جمله آنها آفت زدگی محصولات می باشد. با این وجود گفته می شود که تغییرات اقلیمی نیز تاثیر بسیار زیادی بر میزان تولید این محصول ارزشمند در کشور داشته است. به گونه ای که تولید پسته کشور در مقایسه با کشورهای بزرگ صادر کننده این محصول مانند آمریکا کاهش یافته است و در دهه گذشته جایگاه برتر خود را در حوزه این محصول تا حدی از دست داده ایم. با توجه به این موضوع لزوم تلاش بیشتر برای افزایش بهره وری از باغات و درختان پسته در کشور بیش از گذشته شده است و باید تمهیدات لازم برای پیشگیری از کاهش تولید اندیشیده شود.

پسته ‌ی خندان عامل ثروت ‌سازی در زندگی من شد

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز