خبرگزاری کار ایران

شال سر کردم و ثروتمند شدم

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۳۶۱۲

ثروتمند بودن تنها به معنی داشتن پول زیاد نیست. بلکه شما زمانی می توانید ثروتمند باشید که به ذهن و زندگی تان جهت داده باشید. ذهن خود را آماده کنید و برنامه آینده خود را روی کاغذ بیاورید. من با این روش کسب و کار خود را در حوضه شال و روسری آغاز کردم و به ثروت کنونی ام دست یافتم.

شال جدید

شال جدید از جدید ترین مدلهای روسری نخی و ژاکارد می باشد که در صنعت مد امروز طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. روسری انواع گوناگونی دارند مانند:

روسری کرپ حریر: این مدل روسری سبک و خنک می باشد و از رنگهای متفاوتی تشکیل شده است ولی بیشتر از ترکیبی که برای این روسری به کار رفته است استفاده از رنگهای مات می باشد.

 

روسری ژاکارد: یکی از روسریهای خاص در انواع روسری می باشد که این نوع روسری پارچه ی آن می تواند با دیگر پارچه ها به طور مثال نخی ترکیب شود و اسمی نخی ژاکارد را به خود می گیرد.

 

روسری لمه: این روسری برا خانمهایی که دوست دارند خاص و متفاوت باشند به کار می رود زیرا طرحهایی که در این مدل روسری به کار رفته بسیار جذاب و متنوع می باشد و بانوانی که آنها را استفاده می کنند بسیار شیک می شوند.

 

شال بچه گانه

یکی از پوشش های متفاوت و مورد علاقه دخترانه، شال و کلاه بافتنی می باشد که به صورت دستی یا ماشینی بافته می شوند و شال بچه گانه بسیار مورد استقبال دختران نوجوان قرار می گیرد. انتخاب بسیاری از دختران برای خرید جوراب دخترانه بافتنی، انتخاب رنگهای شاد و فانتزی می باشد که می توانند با انواع مانتو ست کنند.

یکی از دلایل انتخاب نوع شال طرحهای جالب و مد روز می باشد که در آنها نوع خط کشی شده زیاد مورد استقبال دخترها نمی باشد.

مدهای مختلف در خانمها نسبت به تغییر سن متفاوت می شود و نوع پوشش آنها و رنگهای انتخابی متفاوت می شود. محصولات بافتنی به صورت دستی خواهان بیشتری دارد و اکثر خانمها توانایی بافتن آن را در خانه ها دارند.


شال سر کردم و ثروتمند شدم

شال خال خالی

شال خال خالی یکی از نمونه های جذاب دیگر خانواده شال ها است که مناسب کسانی است که سلیقه متفاوت تری دارند.

شال خال خالی هیچ گونه الکتریسته ای را بر روی موی سر ایجاد نمی کند و به مو آسیب و خطری را وارد نمی کند. با این حال بهتر است در زمان شستشو آن را با مایع لباسشویی با کیفیت شستشو داده و از چنگ زدن آن جلوگیری کنید زیرا باعث آسیب در تار و پود آن می شود.

برای شستشو  این شال با ماشین لباسشویی بهتر است آن را در دمای زیر 40 درجه سانتی گراد شستشو دهید زیرا حرارت بالا ممکن است روی بافت پارچه تاثیر به سزایی بگذارد.


شال سر کردم و ثروتمند شدم

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز